Re: Uzależnienie

From: "Agnieszka" <a...@c...wroc.pl>
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Re: Uzależnienie
Date: 31 Mar 2004 09:01:42 +0200

> Ale najgorszym - mimo wszystko ! - uzaleznieniem jest zbieractwo ! To
> jest jak obled ! Nie wiem, czy Wy macie podobnie, ale mnie sie zdarzy
> mimo np. posiadania wzorwo, nie do konca umiec sie zdecydowac na
> robienie akurat wlasnie tego. Czesto jeszcze wydaje mi sie, ze trzeba
> szukac, bo nie wiem, co zrobic ! :-)))

Też rozumiem co czujesz bo mam to samo - cierpię na zbieractwo wzorów
wszelakich: do szydełka przez druty na krzyżykach kończąc, a oprócz tego
jeszcze szyję na maszynie :))))
Potrafię siedzieć cały dzień w fotelu z tamborkiem w łapie i dziergać, dziergać
i dziergać. Mój ślubny nie może chwilami już patrzeć jak macham tą igłą. Od
tego siedzenia mam już kilka oponek tłuszczowych w określonych miejscach bo
przecież praca siedząca, hobby siedzące, odpoczynek leżący.
W nielicznych momentach trzeźwości dociera do mnie, że powinnam zacząć ćwiczyć,
schudnąć, ogólnie zadbać o kondycję ale jak pomyślę,że mogłabym w tym czasie
wyszyć obrazek na ścianę, lub na prezent, to szybko o ćwiczeniach i wysiłku
zapominam.
To chyba jest już pełne uzależnienie prawda ???? Powinnam się zacząć już
leczyć???

Pozdrawia, trzeźwiąca chwilowo w pracy, Agnieszka z pięknego, słonecznego
Wrocławia