VIVA! Artykuł o diecie optymalneji cukrzycy...

21. Data: 2003-10-19 19:34:18

Temat: Re: VIVA! Artykuł o diecie optymalnej i cukrzycy...
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 19 Oct 2003, Krystyna*Opty* wrote:

> jest wiele. Oto kilka z nich:
> http://www.dieta-optymalna.info/
> http://zywienie.prv.pl/
> http://arkadiakrotoszyn.webpark.pl/
> http://www.optymal-btw.aktis.i.p.pl/
> http://www.optymalni-centrum.com/
> http://www.optymalni.poznan.pl/

uprzejmie prosze o nie uprawianie kryptoreklamy. Watpie aby
porady w Arkadii byly bezplatne - chyba ze tak - to wowczas
"zwracam honor". Ale jesli sa platne to jest to dzialalnosc
komercyjna

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

22. Data: 2003-10-19 19:38:31

Temat: Odp: VIVA! Artykuł o diecie optymalnej i cukrzycy...
Od: "kakrysa" <kakrysa@!nospam!wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

:

> BEZ WYBORU
[cut]
> źródło: "Optymalni" nr 7(35) 2002

hehe i tu wszystko sie wyjasnia, bo tytul gazety mowi sam za siebie

23. Data: 2003-10-19 20:09:31

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@a...torun.pl> napisał w wiadomości
am.torun.pl...

> niezbyt to dobry pomysl podawac dane osoby i choroby na publicznej
> grupie bo to tak troche jest naruszeniem tajemnicy lekarskiej i danych
> osobowych.

Niesłuszny zarzut. Pani Anna P. sama wyraziła zgodę na publikację swego
telefonu.
Powinieneś zauważyć, że cały wywiad z nią był opublikowany w miesięczniku
"Optymalni" w tym właśnie celu, aby ktoś zainteresowany cukrzycą mógł się z
nią skontaktować. Poza tym zanim podałam ten przykład - domagano się ode
mnie
konkretów. A jak konkret się znalazł to czepiamy się innych "zarzutów" ;)
Cokolwiek nie napiszę, zawsze jakiś zarzut się znajdzie.

Jesli zostala wyleczona proponuje opisac dokladnie ten
> przypadek ze wszystkimi szczegolami zgodnie z metodologia naukowa
> i jesli twierdzisz, ze wszyscy sie na Was uwzieli i nikt nie chce
> drukowac - to umiesc chociaz to na WWW tak aby bylo weryfikowalne
> obiektywnie.

Tylko jeden Ci wystarczy? I już nieważna ochrona danych osobowych,
zwłaszcza tak szczegółowych, jakich oczekujesz? I co? Może wtedy uwierzysz?

Nawet gdyby było spełnione Twoje oczekiwanie, znalazłbyś wiele innych
"ALE"...
No i oczywiście wcale nie chcę żadnych lekarzy przekonywać, to wasza sprawa
jakimi metodami leczycie. Ja jedynie przedstawiam sytuację. Możecie udawać,
że jej nie ma, możecie ją bagatelizować, ale zamykanie oczu na dietę
optymalną
nie sprawi, że ona zniknie... ;)

Pozdrawiam
Krystyna

24. Data: 2003-10-19 20:20:22

Od: "grazynka" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przyczyna cukrzycy jest znana i nie mowie, ze nie. Natomiast nieznana
jest
> metoda leczenia tej przyczyna.
> Anka

ależ jest znana, tylko ty nie jesteś na bieżąco :)
zna ją już około 100 lekarzy w Polsce i za granicą, prawie 200 dietetyków i
jak podają nieoficjalne źródła około 2 mln. Polaków, m.in. Lech Wałesa
któremu zwisa czy Ty mu wierzysz czy nie.
grazyna

25. Data: 2003-10-19 20:22:39

Od: "grazynka" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> porady w Arkadii byly bezplatne - chyba ze tak - to wowczas
> "zwracam honor". Ale jesli sa platne to jest to dzialalnosc

a dlaczegóz to akurat w Arkadii powinno sie pracowac za
darmo?????????????!!!!!!!!
wymien chociaz jedna taka sytuacje gdzie ludzie pracuja za darmo, bo jak
boga kocham, nie wiem. czy ja jestem nienormalna czy co?
grazyna

26. Data: 2003-10-19 20:28:46

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

grazynka <o...@o...pl> napisał(a):

[ciach]

Czy normalni mogliby przestać prowokować smalcożernych popaprańców?
Dyskutowanie z nimi ma jeszcze mniej sensu niż rozmowy ze świadkami Jehowy.

Mają swoją wyszalnię na pl.misc.dieta, jak nikt im nie będzie odpowiadał, to
sobie stąd pójdą.

Dziękuję za uwagę.

JoP

27. Data: 2003-10-19 20:47:50

Od: "kakrysa" <kakrysa@!nospam!wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wymien chociaz jedna taka sytuacje gdzie ludzie pracuja za darmo, bo jak
> boga kocham, nie wiem. czy ja jestem nienormalna czy co?

wolontariat

28. Data: 2003-10-19 21:39:22

Od: "satelita" <s...@a...am-sp.icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
> http://www.am.torun.pl/~pekasz
> PGP Key IDs: DH/DSS:0xF3EED8AF
A to co ma byc "cwaniaczku plaistykowy" a moze wirtualny...
ST

29. Data: 2003-10-19 21:52:07

Od: "satelita" <s...@a...am-sp.icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> poza tym nie przytaczaj nazwy mojego miasta do tematu o optymalnych (ktory
> jest reklama optymalnych).
W pewien sposób jest to miejsce akcji, chyba, że jest to nieprawda....
> jakos moj dziadek, ktory chorowal na cukrzyce, tez probowal tej diety,
moze
> na chwile pomoglo, ale potem wrocilo i skakalo, na koniec dziadek umarl,
> wiec nie mow, ze dieta optymalna jest taka super,
Kondolencje... Sorry, ale bez urazy, nikt nie mówi tutaj, że jest to dieta
radykalnie
zwiększająca długość życia, a umrzeć niestety każdy musi... taka jest kolei
rzeczy...
Młodzież też umiera z różnych przyczyn...
ST

30. Data: 2003-10-20 07:38:59

Od: "Krzysztof (Suzuki Nakai)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> umrzeć niestety każdy musi... taka jest kolei
> rzeczy...
W związku z tym radykalne obniżenie długości życia jest tym, co każdy
wyznawca DO musi zaakceptować. Jest to w końcu dieta słuszna, a w życiu
trzeba słusznie postępować, niezależnie od konsekwencji.

--
Krzysiek, EBP
Nie ma miasta "Londyn". Jest "Lądek Zdrój".

jak sprzedac krew?
dudniący kaszel
Poszukuje książki - please help
Rezonans a mail