Re: Vitamina

Data: 2004-07-29 10:44:17
Temat: Re: Vitamina
Od: "_Mark_" <s...@o...pl>

Użytkownik "Piotr" <n...@n...com> napisał w wiadomości
news:ce9sfs$851$1@nemesis.news.tpi.pl...
> nazwa

> Clipper to stary język do obsługi baz danych. Wtedy był dość popularny.
> Dziwne by było, żeby sami pisali obsługę bazy danych...

Jeśli chcesz dyskutować o różnicach miedzy obsługą dBase, a obsługą
transakcyjnych baz danych to pisz na pl.comp.bazy-danych.

> W Turbo Pascalu nie było nic ciekawego jeśli chodzi o protokoły
> komunikacyjne, sądzę więc, że w delphi napisali prostą bibliotekę (lub
> podprogram, bo to u nich modne) do tej komunikacji.
> Delphi to środowisko programistyczne, w którym językiem programowania jest
> pascal.

> ... i z pewnością tego assemblera jest tak dużo, że warto o tym pisać w
> instrukcji :)
> "...od producentów..." - to sie mieli czym pochwalić w instrukcji :)

> Delphi to środowisko programistyczne, w którym językiem programowania jest
> [...]

Jesli chcesz dyskutować o różnicach Pascala, Turbo Pascala, Object Pascala i
C, C++, C# to raczej na: pl.comp.programming, może też na
bsc.public.borland.dyskusje na serwerze news.borland.pl.

> [...]
> KS-AOD ma wystarczającą funkcjonalność i dopóki Kamsoft (bądź inny
producent
> softu) nie zaproponuje takiego oprogramowania, które będzie miało o tyle
> większą funkcjonalność od KS-AOD, że koszty na modernizacje sprzętu i na
> zakup nowego softu będzie sensowną inwestycją, nie widze żadnego sensu
> kupowania "nowych cukierków".
> W Tesco, w którym czasami robie zakupy, mają przy kasach małe szare
> monitory. Dlaczego ich nie wymienią na nowe kolorowe LCD? Albo na chociaż
> kolorowe? Przecież kolor monitor to standard od 10 lat! Sknerusy? Nie, bo

Z wskazaniem miejsca na dyskusję o DOS mam pewien problem, bo taka grupa w
języku polskim nie istnieje (o przewadze tego OS-a nad innymi już od lat się
w internecie na poważnie nie dyskutuje, choć pojawił się na
pl.comp.os.advocacy w lipcu, dla śmiechu, wakacyjny wątek "Najlepszy system
to DOS" z którym, choć długi, powinieneś sie chyba zapoznać), ale nie bedzie
wielkim faux-pas napisanie na pl.comp.os.ms-windows.win3, gdzie "potajemnie"
spotykają się jeszcze koneserzy oprogramowania na ten system operacyjny i
omawiają kłopoty jakie sprawia uruchamianie ich ulubionych aplikacji na
nowoczesnych komputerach.

Na tej grupie moglibyśmy ewentualnie dyskutować na temat: "własciciele aptek
to "sknerusy" i "beton zbrojony" pod wzgledem informatyzacji swoich
mini-przedsiębiorstw, a polskie apteki to "skanseny" starego sprzetu
komputerowego"

> pozdrawiam

pzdr