Viva rowki w patelni

1. Data: 2002-09-02 16:04:23

Temat: Viva rowki w patelni
Od: d...@e...net.ae (Tomek W) szukaj wiadomości tego autora

Utwierdzony przez zyczliwych w zamiarze kupna zeliwnej patelni w rowki
( nawet- "to skarb "-rzekla Krysia T) nabylem, wypalilem jak nalezy i
z marszu zrobilem na niej dwa steki z lososia. Wyszly znakomite -jak z
grilla ale bez smrodu palonego tluszczu itp. Potem zgrilowano pomidora
papryke i cebulke -tez extra. Ta patelnia to taki domowy grill.Wszystko
wychodzi przyrumienione w paseczki/ lub kratke -jak sie obroci/i o
dziwo,nie przywieralo.
Troche moze ta patelnia mala (30 cm) ale wieksza bylaby bardzo ciezka.
Polecam -to prawdziwy skarb. Grill na jesien i zime.
Tomek W

1. Data: 2002-09-02 16:47:59

Temat: Re: Viva rowki w patelni
Od: Art Plazewski. <Art[Gruby]@icbleu.org> szukaj wiadomości tego autora

d...@e...net.ae (Tomek W) wrote:

ciach

>Polecam -to prawdziwy skarb. Grill na jesien i zime.
>Tomek W

Sa jeszcze prostokatne ustrojstwa na dwa palniki - jedna strona jest
karbowana druga calkiem plaska - mozesz sobie na niej jajka lub
pancake smazyc albo rosti albo co ci sie podoba...obrocisz i masz
grill...
;-))))
Art(Gruby).
Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2002-09-02 17:09:47

Od: Vefour <v...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek W wrote:
> [...]
> Troche moze ta patelnia mala (30 cm) ale wieksza bylaby bardzo ciezka.
> Polecam -to prawdziwy skarb. Grill na jesien i zime.

Bardzo fajna patelnia, ale z grilem ma jednak nie za wiele wspolnego,
inny sposb transmisji ciepla. Ale jako szybkie zastepstwo, faktycznie fajna.

V.

1. Data: 2002-09-02 18:01:41

Od: "Kasia" <k...@r...net.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Moze to glupie pytanie ale jak sie wypala patelnie i po co?
Pozdrawiam KAsia

1. Data: 2002-09-02 21:01:30

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Sep 2002 18:04:23 +0200, d...@e...net.ae (Tomek W)
wrote:

> [...]
>Troche moze ta patelnia mala (30 cm) ale wieksza bylaby bardzo ciezka.
>Polecam -to prawdziwy skarb. Grill na jesien i zime.

to sie bardzo ciesze, ze sie przyczynilam do szczescia
gastronomicznego !

viva rowki!! i dania w kratke

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-09-03 17:01:52

Od: d...@e...net.ae (Tomek W) szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> to sie bardzo ciesze, ze sie przyczynilam do szczescia
> gastronomicznego !
> viva rowki!! i dania w kratke
> Trys
> K.T. - starannie opakowana

Tak! Dzis szczescie sie potwierdzilo na "glupich" hamburgerach
w kratke. Zasmakowalem w zeliwie i szukam teraz gladkiej zeliwnej
patelni o ktorej pisali Vefour i Art.
Tomek W -co ma zeliwo w glowie i w kuchni.

1. Data: 2002-09-03 18:08:53

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Tak! Dzis szczescie sie potwierdzilo na "glupich" hamburgerach
>w kratke. Zasmakowalem w zeliwie i szukam teraz gladkiej zeliwnej
>patelni o ktorej pisali Vefour i Art.
>Tomek W -co ma zeliwo w glowie i w kuchni.

ja mam mala (pewnie wielkosci sporej meskiej dloni) zeliwna
gladka patelenke,z dziubkiem, po tutejszemu to jest skillet.
dostalam ja w prezencie lat temu 22, jak mieszkalismy w domu
ciotki mojego meza. Poniewaz bylismy w dosc trzaskajacej biedzie
to ona tam od czasu do czasu cos mi podrzucala domowego - mieli
wszystkiego za duzo (wiekszosc dzieci juz poszla z domu - albo do
szkol, albo w ogole i miala wszystkiego ZA DUZO - do spolki z
mezem - drugim - 8 dzieci, dlatego my mielismy cale mansardowe
mieszkanko dla sibie, przedtem zamieszkale przez 4 sztuki
dzieci).

No i ta ciotka kiedys wrocila z Oxford, z wizytowania jednej
swojej corki, co mieszkala na stancji, a studiowala tamze.
Wrocila i zaraz przyleciala do mnei na gore , daje patelnie i
mowi cala dumna - masz, dla Ciebie, u Lucy, jak wypuscilam psy do
ogrodu, to na smietniku znalazlam, jaknie chcesz, to ja bardzo
chetnie....zlapalam i do lona (uona) przytulilam taki skarb!

i w ten sposob mam najlepsza patelnie na swiece ze
smietnika...kto to przebije??????

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-09-03 19:05:11

Od: d...@e...net.ae (Tomek W) szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:
> [...]
> gladka patelenke,z dziubkiem, po tutejszemu to jest skillet.
> i w ten sposob mam najlepsza patelnie na swiece ze

Pewnie nikt ale najwazniejsze jest ze - Viva zeliwa !!
Tomek W.

1. Data: 2002-09-03 19:05:22

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>[...]
>
>Ja.
>Swoja ulubiona wyciagnalem ze zsypu gdzie wczesniej wrzucila ja tes...
>Ktos nade mna czuwal, ze akurat tego dnia zachcialo mi sie jajecznicy.
>Patelnia zrobiona przez prawdziwych cyganów, osmalona, metalowa ale mozna
>na niej smazyc prawie bez tluszczu i nic nie przywiera. Myje sie ja w 3
>sekundy. Wystarczy polac jeszcze goraca ciepla woda. Ale blacha jest gruba
>i dno mocno zweglone. To pamiatka po babci mojej zony.
>;-)

nie, to raczej nie przebicie a dodanie atu..moj (moj???) smienitk
to byl smietnik ogrodowo-odpadkowy czyli...w sumie to samo..

ze tez Ci sie udalo zanim przepadla...

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-09-03 19:14:15