W Polsce o zmarlych mowi sie DOBRZE, albo wcale

21. Data: 2011-07-20 17:46:07

Temat: Re: W Polsce o zmarlych mowi sie DOBRZE, albo wcale
Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Waldemar Krzok" <w...@z...fu-berlin.de> wrote in message
news:98oemhF8mnU2@mid.uni-berlin.de...

> A mnie zniechęcił do aktywnego korzystania z tej grupy. Jego
> anty-żydowskie
> tyrady powodowały u mnie odruch wymiotny, a to nie pasuje do tematu grupy.

mnie tez. Zasmiecil niestety grupe. Uporczywe "czatowania" z ixelka na kazdy
temat
zasmiecily grupe dosc skutecznie.

i.

22. Data: 2011-07-20 19:51:59

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-07-20 18:05, niebożę jadryś wylazło do ludzi i marudzi:

> Mówienie o tych złych (moim zdaniem) - całkowicie mija sie z celem.. No
> bo czemu miałoby to służyć? Przecież On krytyki już nie usłyszy i nie
> zareaguje na nią. Myślę że to krytykanctwo ma na celu jedno -
> prowokowanie tych co czują żal po Jego odejściu, a to już podpada pod
> normalny hienizm.

Cóż za metaforyzm. Może warto jeszcze na poezję strzelić crossa.

Qra

23. Data: 2011-07-20 22:28:06

Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Waldemar Krzok napisał:

> A mnie zniechęcił do aktywnego korzystania z tej grupy. Jego anty-żydowskie
> tyrady powodowały u mnie odruch wymiotny, a to nie pasuje do tematu grupy.

Fakt, z odruchem wymiotnym trzeba było to omijać - ale dawało się z
lekkim obrzydzeniem wyłowić perełki dotyczące żarcia - tu Panslawiście
wiedzy odmówić nie mogę.

--
Darek

24. Data: 2011-07-21 09:28:26

Od: jadryś <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-20 21:51, Qrczak pisze:
> Dnia 2011-07-20 18:05, niebożę jadryś wylazło do ludzi i marudzi:

> Cóż za metaforyzm. Może warto jeszcze na poezję strzelić crossa.
>
> Qra

Ee nie, takie krossowanie podpada pod trolling.

25. Data: 2011-07-21 09:28:34

Od: jadryś <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-20 19:17, Aicha pisze:

> Wystarczy nie dać się (s)prowokować. Ale niektórzy muszą, inaczej się
> uduszą. A trolle z apd (i inne) mają radochę.

Czyli masz pretensje do tych co reagują na tą krytykę. Pozostali są wg.
Ciebie w porządku?

PS. co to jest to "apd"?

26. Data: 2011-07-21 09:28:50

Od: jadryś <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-20 18:43, Iwon(K)a pisze:

> tym samaym co mowienie dobrych. Po prostu wspominanie.
> Panslavista musisz chyba przyznac byl specyficzny, taka bezkrytyczna
> gloryfikacja, mija
> sie tez z prawda.

Jak dla mnie Panslav był jednym z najciekawszych userów w usenecie. Więc
nie będę szukał jakiejś dziury w całym i wyszukiwał rys na tym
wizerunku, po prostu określam go całościowo jako ciekawego adwersarza i
człowieka wnoszącego wiele do usenetu.

> niekoniecznie draznienie. Ja tutaj raczej widze upust jakims
> zadraznieniom.
>
> i.

No tak, ale zadrażnienia wobec kogo? Wobec Panslava?To czas żeby robić
to teraz, po jego śmierci?

27. Data: 2011-07-21 12:43:50

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"jadryś" <a...@o...pl> wrote in message

> [...]
> nie będę szukał jakiejś dziury w całym i wyszukiwał rys na tym wizerunku,
> po prostu określam go całościowo jako ciekawego adwersarza i człowieka

jak dla Ciebie "najciekawszy" niesie ze soba ladunek pozytywny. Dla
niektorych jednak nie.

> No tak, ale zadrażnienia wobec kogo? Wobec Panslava?To czas żeby robić to
> teraz, po jego śmierci?

pamietam, ze za zycia tez tak bylo. Jak napisalam, co innego klamac i mowic
niestworzone historie, a co innego po prostu pisac to co jest prawda, nawet
jesli nagatywna.

i.

28. Data: 2011-07-22 10:03:21

Od: jadryś <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-21 14:43, Iwon(K)a pisze:
> "jadryś" <a...@o...pl> wrote in message

> jak dla Ciebie "najciekawszy" niesie ze soba ladunek pozytywny. Dla
> niektorych jednak nie.

No i zawsze tak jest, Także myślę że i dla Ciebie rzeczy czy ludzie
"najciekawsi/sze" niosą ładunek pozytywny. a może się mylę w Twoim
wypadku...? Może Ty preferujesz nudziarzy i buble produkcyjne?

> pamietam, ze za zycia tez tak bylo. Jak napisalam, co innego klamac i
> mowic niestworzone historie, a co innego po prostu pisac to co jest
> prawda, nawet jesli nagatywna.
>
> i.

Dla mnie prawda też jest najważniejsza. Jednak nie bardzo rozumiem czemu
taka prawda o zmarłym może komuś służyć, - czym się kieruje krytykant?
Czy to tylko odpowiedź na reakcję tych co zmarłego żałują, czy jakieś
własne kompleksy?

29. Data: 2011-07-22 13:42:03

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No i zawsze tak jest, Także myślę że i dla Ciebie rzeczy czy ludzie
> "najciekawsi/sze" niosą ładunek pozytywny. a może się mylę w Twoim
> wypadku...? Może Ty preferujesz nudziarzy i buble produkcyjne?

ja uzylam slowa "specyficzny" w przypadku omawianym.
Najciekawszy- jak dla mnie, mozna czasami uzyc w znaczeniu ironicznym.
A preferencje- coz, jesli dla Ciebie istnieje tylko odwrotna strona, z
wydzwiekiem
na cos nawet zesputego, nie dziwota ze dla Ciebie ludzie zrownowazeni sa
nudni.

> [...]
> to tylko odpowiedź na reakcję tych co zmarłego żałują, czy jakieś własne

(imo)to odpowiedz na swoje uczucia. Tak sie mi wydaje. Wielu mialo go po
prostu dosc.
I temu wlasnie dalo wyraz. Bez specjalnego zamierzenia w stosunku do ludzi
"zalujacych".

i,.

30. Data: 2011-07-23 09:16:56

Od: jadryś <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-22 15:42, Iwon(K)a pisze:

> [...]
> wydzwiekiem
> na cos nawet zesputego, nie dziwota ze dla Ciebie ludzie zrownowazeni

Trochę masz rację - znacznie bardziej interesował mnie np. Panslav ze
swoimi nowatorskimi pomyslami na kuchnię, niż jakiś "profesor" w tej
dziedzinie dający wykłady okraszane linkami z netu w tych sprawach.
Indywidualność to jest cecha którą cenię w ludziach najbardziej... a już
wręcz uwielbiam obcować/mieć kontakt z indywidualistami kreatywnymi.
Jako takich właśnie postrzegałem Panslava i Ikselkę.

> [...]
> po prostu dosc.
> I temu wlasnie dalo wyraz. Bez specjalnego zamierzenia w stosunku do

No nie wiem... Podam swoje odczucia na takie sprawy. Otóż przed tym gdy
zginął w zamachu/katastrofie L. Kaczyński, mój stosunek do niego był, -
można powiedzieć obojętny. Jednak gdy zginął to nie mogłem ukryć
wzruszenia (podobna reakcja u wszystkich domowników, pociekła nawet tu i
owdzie łza żalu).. Tak było przez cały dzień aż do wieczora. Później, w
miarę tego zawodzenia w mediach i wychwalania pod niebiosa jego
rzekomych zasług dla kraju, mój stosunek do niego zaczął się zmieniać -
doszło do tego że wręcz po tych wszystkich żałobach i peanach
pochwalnych zacząłem widzieć tylko jego wady i na dodatek jego osoba
budziła we mnie już tylko niechęć. Bardzo podobnie było z Papieżem JP2.
Po śmierci jego wizerunek został medialnie przesłodzony.
Tak więc myślę że nie chodzi tu o uczucia, tylko czyjeś granie na nich,
prowokowanie do określonych zachowań. Oczywiscie Ty czy ktoś inny
możecie to inaczej odczuwać i widzieć, - ja tylko pisze o swoich
odczuciach.
Jednak tu, - w przypadku Panslava trudno mówić o jakimś prowokowaniu
kogokolwiek - tu nikt nie rzucał haseł do konfrontacji, - tylko parę
osób wyrażających żal to chyba nie powód do wylewania swoich żalów na
zmarłego.?

Ryż i bakterie
Re: Pamiec Panslavisty
troll bożyszczem?