Re: W Polsce o zmarlych mowi sie DOBRZE, albo wcale

From: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: W Polsce o zmarlych mowi sie DOBRZE, albo wcale
Date: Fri, 22 Jul 2011 08:42:03 -0500

"jadryś" <a...@o...pl> wrote in message
news:j0bhsa$4ir$1@news.onet.pl...

> No i zawsze tak jest, Także myślę że i dla Ciebie rzeczy czy ludzie
> "najciekawsi/sze" niosą ładunek pozytywny. a może się mylę w Twoim
> wypadku...? Może Ty preferujesz nudziarzy i buble produkcyjne?

ja uzylam slowa "specyficzny" w przypadku omawianym.
Najciekawszy- jak dla mnie, mozna czasami uzyc w znaczeniu ironicznym.
A preferencje- coz, jesli dla Ciebie istnieje tylko odwrotna strona, z
wydzwiekiem
na cos nawet zesputego, nie dziwota ze dla Ciebie ludzie zrownowazeni sa
nudni.

> Dla mnie prawda też jest najważniejsza. Jednak nie bardzo rozumiem czemu
> taka prawda o zmarłym może komuś służyć, - czym się kieruje krytykant? Czy
> to tylko odpowiedź na reakcję tych co zmarłego żałują, czy jakieś własne
> kompleksy?

(imo)to odpowiedz na swoje uczucia. Tak sie mi wydaje. Wielu mialo go po
prostu dosc.
I temu wlasnie dalo wyraz. Bez specjalnego zamierzenia w stosunku do ludzi
"zalujacych".

i,.