Re: W Rossmannie przecenili...

Data: 2005-11-12 09:10:07
Temat: Re: W Rossmannie przecenili...
Od: "Jolanta Pers" <j...@N...com.pl>

sq4ty wrote:
> To mnie zachęciłaś. Jakoś nie czułam się nigdy przekonana do tej
> marki, ale teraz to sobie chyba kupię. Ostatnio kupiłam Dove taki
> niebieski, na noc, ale zapach ma fatalny! Jak się wącha z butelki to
> jest fajny, a na ciele robi się taki duszący i nieprzyjemny.
> Muszę sobie kupić jakiś ładnie pachnący. A nie wysusza on skóry?

Pytasz o lotion/ krem do ciała? Nie wiem, z tej serii używałam wyłącznie
żeli pod prysznic i żelu peelingującego pod prysznic (skądinąd świetny,
pomarańcza z miętą pieprzową i mielony bambus w charakterze drapacza). Na
mój nos one wszystkie mają bardzo przyjemne, nie capiące chemią zapachy, o
bardzo różnym charakterze - świeżo-słodkie algi, świeżo-gorzkie pomarańcze i
lawendy, słodko-gorzka wanilia z rumiankiem, całkiem słodka brzoskwinia z
jojobą, gorzko-korzenne drzewo sandałowe z ylang-ylang.

Żele nie wysuszają, zdecydowanie nie, jestem dość wrażliwa na ten aspekt.

--
JoP