W Rossmannie przecenili...

1. Data: 2005-11-11 10:29:22

Temat: W Rossmannie przecenili...
Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

.. moje ostatnio ulubione żele pod prysznic, Wellness & Beauty. To jest
jakaś marka własna Rossmanna, najfajniejsze żele pod prysznic, jakie ostatnio
udało mi się wyczaić. Bardzo duży wybór oryginalnych zapachów (algi morskie i
minerały, drzewo sandałowe i ylang-ylang, pomarańcza i mięta, brzoskwinia i
jojoba, rumianek i wanilia, lawenda i rumianek) - pełne info jest tu:

http://www.rossmann.com.pl/asortyment/wellnessvitalb
ad/
http://www.rossmann.com.pl/asortyment/wellnessaroma/

Teraz żel pod prysznic 200 ml kosztuje 3,99, a kosztował oszałamiającą kwotę
bodajże 7,99.

Miłą cechą tej serii są też 2 pojemności opakowań - standard to 200 ml, ale
są też małe, po 30 ml. Można sobie kupić różne dla urozmaicenia, albo w celu
wykorzystania na wyjazdach, wyjściach na basen czy na siłownię - bardzo
wygodne, nie trzeba wlec ze sobą dużej butli czy tuby.

--
JoP

1. Data: 2005-11-12 08:06:46

Temat: Re: W Rossmannie przecenili...
Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> minerały, drzewo sandałowe i ylang-ylang, pomarańcza i mięta, brzoskwinia
> jojoba, rumianek i wanilia, lawenda i rumianek) - pełne info jest tu:

To mnie zachęciłaś. Jakoś nie czułam się nigdy przekonana do tej marki, ale
teraz to sobie chyba kupię. Ostatnio kupiłam Dove taki niebieski, na noc,
ale zapach ma fatalny! Jak się wącha z butelki to jest fajny, a na ciele
robi się taki duszący i nieprzyjemny.
Muszę sobie kupić jakiś ładnie pachnący. A nie wysusza on skóry?

Maja

1. Data: 2005-11-12 09:10:07

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

sq4ty wrote:
> [...]
> jest fajny, a na ciele robi się taki duszący i nieprzyjemny.
> Muszę sobie kupić jakiś ładnie pachnący. A nie wysusza on skóry?

Pytasz o lotion/ krem do ciała? Nie wiem, z tej serii używałam wyłącznie
żeli pod prysznic i żelu peelingującego pod prysznic (skądinąd świetny,
pomarańcza z miętą pieprzową i mielony bambus w charakterze drapacza). Na
mój nos one wszystkie mają bardzo przyjemne, nie capiące chemią zapachy, o
bardzo różnym charakterze - świeżo-słodkie algi, świeżo-gorzkie pomarańcze i
lawendy, słodko-gorzka wanilia z rumiankiem, całkiem słodka brzoskwinia z
jojobą, gorzko-korzenne drzewo sandałowe z ylang-ylang.

Żele nie wysuszają, zdecydowanie nie, jestem dość wrażliwa na ten aspekt.

--
JoP

1. Data: 2005-11-12 09:48:03

Od: "Olga" <ola@bla-bla_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sq4ty" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

Żele raczej nie wysuszają, za to krem do ciała - owszem i to bardzo. Jedyny
kosmetyk, który wysuszał moją dość tłustą i niewrażliwą na podrażnienia
skórę.
Miałam ten o zapachu pomarańczy. Aromat cudny, ale krem stanowczo odradzam.
O.

1. Data: 2005-11-12 12:35:21

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers napisał(a):

> Pytasz o lotion/ krem do ciała? Nie wiem, z tej serii używałam wyłącznie
> żeli pod prysznic i żelu peelingującego pod prysznic (skądinąd świetny,
> pomarańcza z miętą pieprzową i mielony bambus w charakterze drapacza).

Peelingi sa przecenione na 6,99 ;)

th

1. Data: 2005-11-12 12:39:56

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Theli wrote:
> Peelingi sa przecenione na 6,99 ;)

A w pierwszym poście pisałam o czymkolwiek innym poza żelami?

--
JoP

1. Data: 2005-11-12 16:56:11

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers napisał(a):

> A w pierwszym poście pisałam o czymkolwiek innym poza żelami?

Nie, ale nie widze zwiazku tego pytania z moim postem. Watek sie
rozwinal, wiec go uzupelnilam.

th

"pogniecione włosy"
Ktoś szukał orientalnych zapachów :)