Re: W USA zwolniono mezczyzn od zakladania gumki

Data: 2013-04-09 19:15:46
Temat: Re: W USA zwolniono mezczyzn od zakladania gumki
Od: m...@g...com

W dniu wtorek, 9 kwietnia 2013 16:31:16 UTC+2 użytkownik LeoTar napisał:

> Odpowiedz sobie sam/ :)

Ale ja ciebie pytam! Nie uciekaj. :P
Swoja odpowiedz znam juz dawno ;)

> Gonisz własny ogon.

"Piszesz same ogólniki. Dawaj konkret." ;P

> Jakie niby sprzeczności ? Piszesz same ogólniki. Dawaj konkret.

To nie ja napisalem: "Czyżbys zaprzeczał samemu sobie" :P
Wiec? O jakie zaprzeczanie sobie ci chodzilo? ;)

> Gdybym myślał tak jak kiedyś nie dyskutowalibyśmy dzisiaj na tym forum.
>
> Nie byłoby po prostu tematu.

Znaczy ze juz odczuwasz potrzebe dyskusji czy ze jeszcze? ;)
W obu wypadkach owa potrzeba czyni cie jej niewolnikiem.