W ilu przychodniach mogę być zarejestrowany?

1. Data: 2008-06-10 06:54:58

Temat: W ilu przychodniach mogę być zarejestrowany?
Od: "Marcin " <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem z Lublina, teraz studiuję w Poznaniu. Zarejestrowałem się tutaj do
przychodni do lekarza pierwszego kontaktu. I okazało się, że NFZ wypisał mnie
z przychodni w Lublinie.
Kolega mówił mi, że jest zarejestrowany w dwóch przychodniach, w Koszalinie i
Poznaniu i jest ok...
To jak w końcu, można być tylko w jednej zapisanym?
Pozdrawiam!

2. Data: 2008-06-10 07:17:36

Temat: Re: W ilu przychodniach mogę być zarejestrowany?
Od: "gREG" <niema_nic@i_juz.lp> szukaj wiadomości tego autora

> To jak w końcu, można być tylko w jednej zapisanym?
> Pozdrawiam!

na okres nauki przypisujesz sie do lekarza na uczelni
a na okres wakacji do lekarza w miejscu zamieszkania.

Nie mozna byc zapisanym w 2 przychodniach na raz (miec
2 deklaracji wyboru lekarza 1-go kontaktu).

3. Data: 2008-06-10 13:13:36

Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

gREG wrote:

> na okres nauki przypisujesz sie do lekarza na uczelni
> a na okres wakacji do lekarza w miejscu zamieszkania.

Ale w formularzu jest pytanie o to, czy jest to pierwsza zmiana po
uplywie pol roku od poprzedniego wyboru lekarza. Wakacje niestety sa
krotsze....

> Nie mozna byc zapisanym w 2 przychodniach na raz (miec
> 2 deklaracji wyboru lekarza 1-go kontaktu).

A nie jest przypadkiem tak, ze studenci/uczniowie maja to jakos inaczej
rozwiazane?

Pozdro

Maseł

4. Data: 2008-06-11 08:27:32

Od: nulled <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maseł pisze:

> [...]
> krotsze....

> A nie jest przypadkiem tak, ze studenci/uczniowie maja to jakos inaczej

niestety raczej nie. przychodnie uczelniane wypełniają tą niedoróbkę, bo
nie wymagają raczej zapisu do ich lekarza. zawsze awaryjnie można
skorzystać z jednorazowej wizyty lekarskiej, na którą powinni cię
przyjąć. NFZ za to zwraca(ł).

5. Data: 2008-06-11 08:47:46

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maseł <m...@p...onet.pl> writes:

> Ale w formularzu jest pytanie o to, czy jest to pierwsza zmiana po
> uplywie pol roku od poprzedniego wyboru lekarza. Wakacje niestety sa
> krotsze....

Formularze i instrukcja na stronie NFZ mowia o dwoch bezplatnych
zmianach w roku, a nie jednej na pol roku.

http://www.nfz.gov.pl/new/index.php?katnr=8&dzialnr=
4&artnr=2704

> A nie jest przypadkiem tak, ze studenci/uczniowie maja to jakos
> inaczej rozwiazane?

Tez mi sie tak wydaje, chociaz na stronie NFZ nie umiem tego znalezc.
Ale np. tutaj http://www.polibuda.info/tiki-index.php?page=Zdrowie
pisza ze student moze miec dwoch lekarzy pierwszego kontaktu.

MJ

Re: woda - "suma składników mineralnych"
USG stopy
Ortopeda Śląsk
biegunka od paru lat
"brzydki kaszel"