W polskich sądach kobiety są równiejsze i ważniejsze.

11. Data: 2017-07-15 07:28:30

Temat: Re: W polskich sądach kobiety są równiejsze i ważniejsze.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Stachu Chebel pisze:

> A teraz jak Tereska się dowie o tym wpisie w sieci, to dostaniesz od
> niej takie wpierdulamento, że lepiej zostań uchodźcem. Wal chłopie
> do Somalii i ubiegaj się w Mogadiszu o azyl. Tam uważają, że Baby to
> Chuje i trza je trzepać !!

Ani myślę się stąd ruszać dopóki nie rozwalę tego chorego systemu
opartego na matriarchacie, rządach hymenu gwałcącego prawa dzieci i
czyniącego mężczyzn swoimi bezmyślnymi i bezwolnymi niewolnikami.

LeoTar Gnostyk

12. Data: 2017-07-15 07:39:00

Temat: Re: W polskich. lełoś narkoman.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

FranekStan pisze:
> Użytkownik "LeoTar Gnostyk" <l...@l...net> napisał w wiadomości

> Potwierdziłeś, że trafnie cię oceniłem, czyli jestes uzalezniony od
> nękania kogos. To jest twoj narkotyk.

T%o nie ja nękam lecz jestem nękany. Mylisz skutek z przyczyną. Weź się
poducz logiki.

> Twoja córka działa w samoobronie. Jakoś musi się bronic przed
> psychicznym sadystą.

To nie ja dopuściłem się przemocy lecz Teresa Mierzwiak, która następnie
zmusiła szantażem Kasię do współdziałania z "kochaną" mamusią. A ty,
dupku jeden, pomyliłeś skutek z przyczyną. Moje działanie jest jedynie
obronnym skutkiem przemocy, której dopuściła się Teresa Mierzwiak.
Pewnie chciałbyś bym się dał milcząco zarżnąć niczym kozioł ofiarny.
Spier.... dupku! Na drzewo a nie między ludzi!

LeoTar Gnostyk

13. Data: 2017-07-15 08:03:52

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

j...@j...org pisze:

> Wspomniana Kasia to twoje dziecko, które chciałeś zgwałcić (a być
> może zgwałciłeś)?

Gdyby tak się stało jak sugerujesz to jej matka już dawno temu nie
omieszkałaby tego przeciwko mnie wykorzystać. Tyle tylko, że pewnie
zdaje sobie sprawę z tego, że Kasia popełniłaby wtedy samobójstwo i
oprócz niepełnosprawności pojawiłby się jeszcze w naszej rodzinie trup.

LeoTar Gnostyk

14. Data: 2017-07-15 15:39:38

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .07.2017 o 07:28 LeoTar Gnostyk <l...@l...net> pisze:

> Ani myślę się stąd ruszać dopóki nie rozwalę tego chorego systemu
> opartego na matriarchacie, rządach hymenu gwałcącego prawa dzieci i
> czyniącego mężczyzn swoimi bezmyślnymi i bezwolnymi niewolnikami.

Leo, to ty zwykłą cipa jesteś
:)

--
Trefniś

15. Data: 2017-07-15 16:14:34

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś pisze:

> Leo, to ty zwykłą cipa jesteś :)

A mógłbyś coś bliżej o tym powiedzieć, bo nie kumam?

LeoTar Gnostyk

16. Data: 2017-07-16 18:29:10

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> A mógłbyś coś bliżej o tym powiedzieć, bo nie kumam?

Szanowny Lwie! Trzymam kciuki za Ciebie! Proponuję, żebyś nagrywał tę
rozprawę. Najlepiej wideo. Wiele dałbym za to, żeby zobaczyć reakcję np pani
sędzi, jak tłumaczysz jej swoją teorię: otóż, wysoki sądzie- jak pani odda
się swojemu synowi w obecności jego ojca- i to będzie jego pierwszy raz- to
wyzwoli go pani z przemocy i wszelkiego zła na świecie. Nagraj to
koniecznie!

--
Chiron

17. Data: 2017-07-16 19:30:46

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> [...]

> jak pani odda się swojemu synowi w obecności jego ojca - i to będzie
> jego pierwszy raz - to wyzwoli go pani z przemocy i wszelkiego zła na

Tyle czasu już uczestniczysz w tych lekcjach a ty ciągle żeś
niedouczony. Nie twierdzę, że jesteś durny jak but, bo takich ludzi nie
ma; zostały tylko ograniczone twoje możliwości poznawcze przez założenie
ci kagańca ograniczającego poznanie i badanie nowych rzeczy.

W dalszym ciągu nie rozumiesz, że dla chłopca, syna jego ojca, pierwszy
akt seksualny powinien od odbyć z kobietą, którą ojciec uważał za swoją
kobietę; w ten sposób syn przejmuje od ojca wzorzec kobiety, kobiety,
której ojciec ufa. I o to chodzi, by syn doświadczalnie zaufał kobiecie.
Wartością dodatkową, zresztą bardzo istotną, jest to, że celem matki nie
będzie - tak być powinno - uzależnienie syna od siebie lecz że pomoże mu
ona bezgranicznie uwierzyć we własne siły, w to, że nigdy nie zwątpi w
swoja męskość. Oczywistym jest, że matka musi się wpierw sama uwolnić od
skłonności uzależniających w stosunku do syna, których jest pełna gdy
jej relacje z ojcem syna są niepoprawne i nacechowane przemocą i gdy
sama, nie wierząc we własne siły chce (musi) dominować manipulując
sedksem. Jak już kiedyś pisałem w przypadku gdy matka jest
uzależniająca (toksyczna) nie wolno przeprowadzać inicjacji syna w
takiej patologicznej rodzinie.

Patrząc na akt inicjacji jeszcze z innej strony to sięgnięcie przez syna
po kobietę jego ojca bez strachu, pokonanie lęku przed karzącym ojcem,
który - jeśli nie jest ojcem toksycznym - ma być faktycznie synowi
przyjacielem pozwala synowi utożsamić się z ojcem a zarazem stać się od
niego całkowicie niezależnym i równym swemu S(T)wórcy. Bóg Ojciec,
Stwórca Syna przestaje być bogiem zakazującym, mściwym Bogiem karzącym
syna za jego synowskie pragnienia posiadania kobiety Ojca i staje się
przyjacielem Syna, Człowieka.

Inicjacja seksualna w rodzinie, w trójkącie matka-syn-ojciec to JEDYNA
droga do tego by w rodzice w doświadczeniu przekazali synowi obraz
relacji wzajemnego szacunku i zaufania, zaufania i szacunku dla samego
siebie i w stosunku do drugiego człowieka - w przypadku syna, w
szczególności do kobiety. Sugerowana kiedyś przez kogoś wycieczka syna
do burdelu w towarzystwie ojca łamie przede wszystkim zasadę zaufania i
szacunku ojca do matki syna; no bo skoro burdel traktuje jako miejsce
lepsze dla odbycia przez syna inicjacji to znaczy, że traktuje kobietę,
z którą tworzył syna jako coś gorszego od prostytutki, która oddając sie
wielu mężczyznom w celach handlowych równocześnie ich wykorzystuje.
Nauka dla syna płynąca z inicjacji w burdelu może być tylko jedna: każda
kobieta jest ci oddana tylko za pieniądze. I niestety jest to prawda dla
całego gatunku homo sapiens a przyczyną jest brak poczucia własnej
wartości wynikający z nierozwiązanego kompleksu Edypa/Elektry.

LeoTar Gnostyk

18. Data: 2017-07-17 10:52:32

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> całego gatunku homo sapiens a przyczyną jest brak poczucia własnej
> wartości wynikający z nierozwiązanego kompleksu Edypa/Elektry.

No ok. Powiesz to sędzinie (sędziemu)? Chodziło mi o ich miny w momencie,
jak Ty im to tłumaczysz. A także co oni na to powiedzieli.

--
Chiron

19. Data: 2017-07-17 11:57:38

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Użytkownik "LeoTar Gnostyk" <l...@l...net> napisał w wiadomości

> No ok. Powiesz to sędzinie (sędziemu)? Chodziło mi o ich miny w
> momencie, jak Ty im to tłumaczysz. A także co oni na to powiedzieli.

Jeszcze nie miałem okazji im tego powiedzieć bo i do sprawy jeszcze nie
doszło. Ale jak dojdzie to ani chwili nie zawaham się tego powiedzieć.
To, już nawet nie jest kwestia wiedzy lecz tego, że pozbyłem się czegoś
takiego jak wstyd w mówieniu o sprawach intymnych. A jeżeli oni będą się
wstydzić słuchając tego to już nie jest mój lecz ich problem. A jeżeli
nie są w stanie słuchać to niech czytają.

LeoTar Gnostyk

20. Data: 2017-07-17 17:13:07

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wstydzić słuchając tego to już nie jest mój lecz ich problem. A jeżeli
> nie są w stanie słuchać to niech czytają.

No cóż- podziwiam więc Twoją odwagę i bezkompromisowość, Lwie. Jednak mam
też trochę dyskomfort logiczny. A to z powodu tego, co napisałeś o
inicjacji. Skoro (tak twierdzisz) WSZYSTKIE kobiety są toksyczne, bo nie
miały takiej inicjacji a także wszyscy wychowani przez nich faceci są
toksyczni, a do Twojego eksperymentu należy wziąć WYŁĄCZNIE nietoksycznych-
to skąd Ty ich weźmiesz?

--
Chiron

W polskich sądach kobiety są równiejsze i ważniejsze
Z czego wynika?
Opozycja totalna (i totalniacka)
Lewatywa
Hipotetyczny egzamin dla gimnazjalistów