W sumie to zal kobiety- Danuta Walesa (link)

141. Data: 2011-11-25 21:26:03

Temat: Re: W sumie to zal kobiety- Danuta Walesa (link)
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Nov 2011 12:27:36 +0100, Paulinka napisał(a):

> Dodatkowo ciągnie drugi etat wypowiadając się za zarodki. Szkoda, że się
> nie chce wypowiedzieć za katowane dzieci albo dzieci z domów dziecka.

No nie chcę. Ty się za nie wypowiedz. Muszę coś zostawić Tobie.
XL

Z kobietami-gwiazdami filmowymi nigdy mi się nie układało. Nienawidzą mnie
za sam wygląd, a więc dałam za wygraną i nie staram się, aby mnie polubiły.
M. Monroe

142. Data: 2011-11-25 21:28:14

Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-25 22:09, XL pisze:

> Nazwisko Mickiewicz pochodzi od żydowskiego Mićko.
> Otczestwo od "Mićko" brzmi "Mićkiewicz".

Istotne, że pochodzi od IMIENIA, a nie od NAZWISKA ekspertko od siedmiu
boleści.

N.

143. Data: 2011-11-25 21:30:45

Od: "Szaulo" <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes

> Istotne, że pochodzi od IMIENIA, a nie od NAZWISKA ekspertko od siedmiu
> boleści.

Cholera wie, co to ten "Mićko".

Sz.

144. Data: 2011-11-25 21:31:11

Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-25 22:19, Szaulo pisze:
> X-No-Archive:yes

> <...>

> A "Mićko" to forma którego żydowskiego imienia?

Pewnie od (Bar) Micwy :|

N.

145. Data: 2011-11-25 21:33:00

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> No nie chcę. Ty się za nie wypowiedz. Muszę coś zostawić Tobie.

Ja robię swoje w tym zakresie. Nie muszę się tym publicznie chwalić.

--

Paulinka

146. Data: 2011-11-25 22:00:10

Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-25 22:30, Szaulo pisze:
> X-No-Archive:yes
>
> Użytkownik "Nixe" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

> Cholera wie, co to ten "Mićko".

Zdrobnienie od Dymitra. Ale odkąd pamiętam, Dymitr to rosyjskie (a
wcześniej greckie), a nie żydowskie imię.

N.

147. Data: 2011-11-25 22:20:28

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Nov 2011 21:21:21 +0100, Paulinka napisał(a):

> A prościej byłoby przyznać, że Wałęsowicz ma takie samo pochodzenie jak
> wajdlizm, czyli wywodzi się po prostu ze zwykłego nielubienia, braku
> szacunku.

Okreslenia odojcowskie typu Wałęsowicz i Wałęsówna są stosowane przez ludzi
z rozwiniętym słownictwem, nie mają niczego wspólnego z emocjami.

Choć oczywiście nie mam najmniejszych powodów, aby młodego Wałęsowicza
lubić i szanować - Ty masz jakieś? No to go lub i szanuj, co Ci do mojego
lubienia i szacunku.
Młody Wałęsowicz mi absolutnie zwisa. Jest człowiekiem nad wyraz
przeciętnym, korzysta z zasług ojca, aby się przebić. Nie stać go na własne
zasługi. Samo bycie synem byłego prezydenta nie czyni z niego żadnego cudu,
podobnie jak z żadnej z Wałęsówien bycie córkami ww cudu nie uczyniło,
łącznie z chwilową karierą baletową Magdy Wałęsówny, cudem rozbłysłą i
cichcem zakończoną na jednym spektaklu.
No nie cud.

148. Data: 2011-11-25 22:23:18

Od: "Szaulo" <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes

> [...]
> podobnie jak z żadnej z Wałęsówien bycie córkami ww cudu nie uczyniło,
> łącznie z chwilową karierą baletową Magdy Wałęsówny, cudem rozbłysłą i

Wszystko OK, tylko pamiętaj, że bycie żoną arystokraty Ciebie również
arystokratką nie czyni.

Sz.

149. Data: 2011-11-25 22:27:27

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-25 20:18, Me(L)Isa pisze:

> A komuś potrzebne cudze politowanie? Nasyci nim głód miłości?

Syty głodnego nie zrozumie.

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

150. Data: 2011-11-25 22:29:56

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Okreslenia odojcowskie typu Wałęsowicz i Wałęsówna są stosowane przez ludzi
> z rozwiniętym słownictwem, nie mają niczego wspólnego z emocjami.

Ma. Jak niżej (Twoje słowa).

> [...]
> podobnie jak z żadnej z Wałęsówien bycie córkami ww cudu nie uczyniło,
> łącznie z chwilową karierą baletową Magdy Wałęsówny, cudem rozbłysłą i

Ja mam jakieś swoje poglądy polityczne, skonstruowane przez rodziców i
swoje życie, ale chyba nie mam aż tak dobrych podków i klapek na oczach,
żeby w jedną stronę na odgłos bata robić wio!
To się tyczy też nielubienia różnych osób na świeczniku. Tak jak o
Wałęsie mój ojciec miał zawsze negatywne zdanie, tak jak o Kaczyńskich,
tak nigdy w życiu od niego nie usłyszałabym takiej prymitywnej i
nienawistnej relacji o ich rodzinach. Widać to tkwi w psychice.

--

Paulinka

Dała przykład nam Islandia
Dlaczego genialna "teoria nadistot" Wisniewskiego nam ujawnia, ze "alegorycznym pozywieniem" Boga jest wiedza
wnioskowanie o osobie
Jest taki stan...
Gowin uchyla przyłbicy