Re: W temacie covid-19 cos drgnelo!

Data: 2020-05-06 11:23:36
Temat: Re: W temacie covid-19 cos drgnelo!
Od: sylwester balkanski <s...@i...invalid>

Am 06.05.20 um 07:43 schrieb Ghost:

> Użytkownik "Izaura"  napisał w wiadomości grup
pl...

> //przeczytaj moze raz jeszcze, czwarty akapit w pierwszym watku...?
>
> MSW mowi, ze na razie nawet do Austrii nie bedzie mozna wyjechac (uda
> sie we wrzesniu?), choc tam i gdzie indziej (Grecja, Wlochy, Hiszpania,
> Chorwacja) hotelarze i restauratorzy czekaja. MSZ nie chce wydawac
> pieniedzy na nastepna akcje sciagania obywateli w razie drugiego etapu
> pandemii, wiec o dalszych destynacjach mozna na razie pomarzyc.
>
> noi?

>mamy juz 202 zarazonych (3 przybylo) w okregu oraz 243 (plus 5) w
miescie, zmarlych od dni nie ma nowych (2 x 6). Kraj (Land) ma 42.997
(1.926 ofiar), ale glownie na poludniu i w duzych miastach.

W telewizji i internecie jeden z znanych wirologow zrobil badania i
oglosil, ze oficjalne statystyki obejmuja tylko przypadki stestowane
(163.175 z tego 132.700 wyzdrowialo)<

Pytanie za butelke Corona extra cerveza: o jaki kraj tu chodzi?

http://pokazywarka.pl/jev3qv/

--
Saludos y hasta luego...
sb