[WLKP] ratownictwo medyczne, szkola w Czarnkowie?

1. Data: 2005-08-08 23:08:04

Temat: [WLKP] ratownictwo medyczne, szkola w Czarnkowie?
Od: "medevacs" <zapyt@j_sie_to_Ci_moze_powi.em> szukaj wiadomości tego autora

Slyszalem, ze bodajze w Czarnkowie jest szkola, ktora ksztalci ratownikow
medycznych. Charakteryzuje sie ona specyficznym trybem nauki, teoretycznie
jest on dzienny ale w praktyce jest to cos a'la tryb zaoczny, bo szkola jest
platna, a zajecia odbywaja sie w kazdy weekend. Czy jest tu ktos uczacy sie
tam lub chociaz posiadajacy jakis namiar na ta szkole? Szukam w internecie i
nic nie moge znalezc, pytam znajomych ratownikow, wszyscy slyszeli o tej
szkole ale nikt dokladniej nic nie wie. Interesuje mnie ona, gdyz studiuje
juz dziennie i nie dalbym rady pociagnac jeszcze dziennego studium.

Kto wie cos wiecej na temat tej szkoly, szczegolnie chodzi mi o jakis namiar
np telefon, email etc. to prosze o post.

medevacs
//Otwierać! Kolęda! Mamy nakaz!//

2. Data: 2005-08-08 23:13:30

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medevacs" <zapyt@j_sie_to_Ci_moze_powi.em> napisał w
wiadomości news:dd8oko$1ut$1@opal.icpnet.pl...
> [...]
namiar
> np telefon, email etc. to prosze o post.

slabo pytales :P
zapytaj sniadanie z grupy ratowniczej.
jego dobry znajomy tam "studiuje".

--
pozdro
ape

3. Data: 2005-08-09 23:28:54

Od: "medevacs" <zapyt@j_sie_to_Ci_moze_powi.em> szukaj wiadomości tego autora

W news:dd8p2k$col$1@nemesis.news.tpi.pl ape napisal(a):
> slabo pytales :P
> zapytaj sniadanie z grupy ratowniczej.
> jego dobry znajomy tam "studiuje".

Powiem Ci, ze na pl.misc.ratownictwo juz kiedys pytalem. Zeby bylo
smieszniej tylko Ty mi wtedy odpowiedziales :D (sprawdz post o temacie
"Czarnkow / Trzcianka - ratownictwo zaoczne (???)" z 7 kwietnia 2005 21:38)
No ale zapytam jeszcze raz w takim razie. A w ogole to pytam wcale nie
slabo. Wypytalem juz mase ratownikow w Poznaniu i kazdy odpowiada "a tak,
slyszalem, jest cos takiego ale nic wiecej nie wiem", takze co ja za nich
moge.

medevacs
//Otwierać! Kolęda! Mamy nakaz!//

4. Data: 2005-08-10 08:00:18

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medevacs" <zapyt@j_sie_to_Ci_moze_powi.em> napisał w
wiadomości news:ddbe7n$5k8$1@opal.icpnet.pl...

> [...]
tak,
> slyszalem, jest cos takiego ale nic wiecej nie wiem", takze co ja za

swiat jest maly :)
czy pytales szymka "sniadanie"?
jesli nie, a nie masz namiarow na niego - odezwij sie na priv

--
pozdro
ape

przerwanie brania tabletek antykonc...