WOŚP - PŁACE

21. Data: 2005-01-08 23:05:13

Temat: Re: WOŚP - PŁACE
Od: "mkarwan" <m...@r...au> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> napisał w
wiadomości news:crpo71$6t5$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Mailii ??
> ooo - ciekawe kto cie weźmie za poważną stronę przy zamówieniach na duże
> kwoty, jak je pośleś mailem :-D bez faksu z podpsami, pieczątkami ani
rusz,
> a i warunki umów, terminy spotkań zazwyczaj dogaduje się przez telefon.

znowu bajki opowiadasz, przy zamówieniu na duże kwoty przedsatwiciele
firmy sami do ciebie przyjeżdzają z ofertą.
Po zakończeniu przetargu wysyłąsz formalne zamówienie juz pocztą.
Powtarzam, Fundacja nie sprzedaje ale kupuje, więc to producenci sprzętu
zabiegają o nia a nie odwrotnie.

> no nie sądzę że tam są też koszty telefonów z tym związanych.

> No tak, wszyscy Polacy to szuje i złodzieje.

Skąd taka opinia o wszystkich Polakach? Sam nim nie jesteś?

22. Data: 2005-01-08 23:06:36

Od: "mkarwan" <m...@r...au> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mr.FX" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Tyle mniej więcej kosztuje profesjonalne zrobienie
> kampani reklamowej do TV, powiedzmy 10 dni zdjęciowych
> + post produkcja itd. A oni tyle mają na cały rok.
> Phiii też mi coś :P

mowa tu o kosztach wynagrodzeń, kampanie reklamowa w TV maja za frico.

23. Data: 2005-01-08 23:14:17

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mkarwan" <m...@r...au> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Mr.FX" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> wynagrodzenia

> mowa tu o kosztach wynagrodzeń, kampanie reklamowa w TV maja za frico.

A wyżej o skali działalności - zwykły spot reklamowy - ot taki na kilka
sekund, a tu o fundacji która obraca sporym majątkiem.

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

24. Data: 2005-01-08 23:18:03

Od: "Mr.FX" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wynagrodzenia
> mowa tu o kosztach wynagrodzeń, kampanie reklamowa w TV maja za frico.

Poważnie? ;-) Niemożliwe. To musi być straszne! ;->
Aż się mi świstak przekręcił w sreberku. ;-)

--
Mr.FX [ myryfykysy ]

25. Data: 2005-01-08 23:28:48

Od: "mkarwan" <m...@r...au> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> napisał w
wiadomości news:crpphm$eem$1@atlantis.news.tpi.pl...

> A wyżej o skali działalności - zwykły spot reklamowy - ot taki na kilka
> sekund, a tu o fundacji która obraca sporym majątkiem.

gdzie członek zarządu zarabia prawie 10000 zł miesięcznie, na telefony
wydaje pracownicy średnio 1600 zł miesięcznie.
itd.
Pieniądze zbierają wolontariusze za frico itd.
Jest tylko jeden kierowca, ale wartość środków transportu wynosi 514384,50
zł.
Za tę kwotę można kupić kilka samochodów.
Roczne koszty eksploatacji samochodów wynoszą 183.755,82 zł co daje
15312,99 zł miesięcznie.
Fundacja zakupiła w 2003 r. 7 komputerów o wartości: 45508,02 zł czyli
średnio po 6500 zł za komputer.
Itd.

26. Data: 2005-01-08 23:42:29

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zł.
> Za tę kwotę można kupić kilka samochodów.

a można i jeden :-)
i to też może zabraknąć ;P

> Roczne koszty eksploatacji samochodów wynoszą 183.755,82 zł co daje
> 15312,99 zł miesięcznie.

A jaki przebieg auta, ile spotkań? ile konferencji, narad, gdzie i jak ??
Eksploatacja to także: przeglądy, bieżące naprawy, paliwo - nie wiem czy tym
jest amortyzacja środka trwałego jakim jest samochód.

> Fundacja zakupiła w 2003 r. 7 komputerów o wartości: 45508,02 zł czyli
> średnio po 6500 zł za komputer.

No jak to jest notebook - to średnutkiej klasy ;P

link poproszę :-)

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

27. Data: 2005-01-09 01:11:40

Od: "interpio" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

I tak, jutro dam parę złotych na WOŚP od tego nie zbiednieje!!!
Na własne oczy widziałem, wiele sprzętu zakupionego przez WOŚP w szpitalu
powiatowym w Oleśnicy!
Chciałbym aby pozostałe instytucje tj. np. PFRON i fundacje, stowarzyszenia
szczególnie te "pomagające ON" przejrzyście wykazywały swoją strukturę
wydatków,
tak jak robi to fundacja WOŚP.
A hasło "Róbta co chceta" bardzo mi się podoba, w końcu o to walczyły
"Nasze Dziady" ;-)
Pozdrawiam Piotrek

28. Data: 2005-01-09 07:37:54

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Jacek K. napisal:

> Jeszcze jedno
> w 14 osób robią:
> - przetargi
> - ocena sprzętu, kupno,
> - dystrybucja sprzętu
>
> Uważam, że to jest ciężka praca i odpowiedzialna.

Ok, moglbym sie zgodzic z Toba Jacku, ale.................... uwazam ze jak
chlopiec z puska na mrozie lata caly dzien, robi to z dobrej checi i nie
odplatnie to naprawde ciezka praca. 99% fundacji to zlodziejskie instytucje.

pozdr.
Arek

29. Data: 2005-01-09 08:00:05

Od: "Ono" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po podzieleniu przez 12 miesięcy daje to 22765,39 zł miesięcznie
> Po podzieleniu przez 14 na jednego pracownika daje to 1626,10 zł
> miesięcznie

Witam, tak odnośnie telefonów - jesteśmy frrmą malutką, rodzinna
liczymy każdą złotówkę. Nie plotkujemy w pracy.
Tylko to co konieczne w pracy, dla klienta.
Nie musimy szukac żadnych sponsorów i namawiać do sypnięcia kasą
Akurat to czasami robimy w Stowarzyszeniu i ile to trwa nim znajdzie się
jedną osobę akuirat wiem)

I nie pamiętam kiedy rachunek za telefony spadł miesięcznie poniżej 1500 zł.

A tak z ciekawości - kto z Was zna koszt telefonów w najbliższej firmie.

Kochani - najpierw pomyślcie, porównajcie i sprawdzcie.
Pomyślcie!!! Potem się czepiajcie.
A kolega chyba nie zna realiów pracowniczych kosztów w naszym kraju.
Pazerności wszystkich pseudopodatkowych składnikow.

a ja takim nie ufam... ON na stanowiskach to lotry ;-)pozdr.Arek

Nie jestem na takim stanowisku - jak myśli
Arek, ale nie jestem bezrobotna, niestety w naszym środowisku jestem ciut
"medialna"

ARKU - JA NIE CZUJE SIĘ ŁOTREM!!!!!
NIE MASZ PRAWA TAK MOWIC!!!I STOSOWAC TO DO WSZYSTKICH LUDZI. LUB JAK MOWISZ
ON

Ono

30. Data: 2005-01-09 08:03:57

Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora