WOŚP - wnioski

51. Data: 2005-01-12 18:03:38

Temat: Re: WOŚP - wnioski
Od: "mkarwan" <m...@r...au> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leo" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:cs3obb$b7e$1@nemesis.news.tpi.pl...
.
> może uściślijmy to Panu się wydawało i podobnym Panu,
> Przyglądam się tej dyskusji i po prostu krew mnie zalewa jak widzę
> osoby, które starają się za wszelka ocenę zmienić wizerunek WOŚP, a może
> przede wszystkim samego Owsiaka. Nie wiem czy to przez zazdrość czy też
> z powodu własnych kompleksów i temu podobnych.

Krew Pana zalewa na prawdę o WOŚP i Owsiaku?

52. Data: 2005-01-12 18:10:34

Od: "rolins" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Do tej pory wydawało nam się, że wszystkie pieniądze idą na sprzęt dla
> dzieci.

Chyba tylko Panu sie tak wydawalo...

> Dyskusja na ten temat pokazała, że jednak cześć pieniędzy idzie na koszty
> działania fundacji w tym na płace

Przeciez to jest zrozumiala sprawa ze fundacja ponosi koszty ktore z czegos
trzeba pokryc. Zadnemu trzezwo myslacemu czlowiekowi nie przyjdzie na mysl
ze ktos pokrywa koszty organizacyjne z wlasnej kieszeni. Wazne jest to ze po
odliczeniu wszytkich kosztow i plac, zdecydowana wiekszosc pieniedzy
zostanie na pomoc.

> Czy to dobrze, że o tym dowiedzieliśmy się czy też źle?.

brawo Panie detektywie

53. Data: 2005-01-12 18:18:09

Temat: Re: WOSP - wnioski
Od: Przemax <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Krew Pana zalewa na prawde o WOSP i Owsiaku?

Ufff...

Rzadko tu pisze ale czytam sporo.

Wydaje mi sie ze dalsza dyskusja nie ma wiekszego sensu.

Na szczescie normalnych jest wiecej. Bez urazy.

Przemax czyli
Przemyslaw Zylinski

54. Data: 2005-01-12 18:19:12

Od: "rolins" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wydaje mi sie ze dalsza dyskusja nie ma wiekszego sensu.

Ja tez .. i dlatego robie Out

55. Data: 2005-01-12 18:21:34

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiesław" <w...@i...org.pl> napisał w wiadomości

> w TV podali że w fundacji Owsiak zarabia ok 10. tys zł jego żona również
> około 10 tys no i jeszcze córeczka tyle samo tak że jak na rodzinkę 30 tys
> to chyba jest dobrze i kto mówi o bezinteresowności??

A może liczyć się nauczymy ??

Gdzieś to wyczytał, i jak to policzyłeś ??

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

56. Data: 2005-01-12 18:34:04

Od: "Ono" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Czy to dobrze, że o tym dowiedzieliśmy się czy też źle?.
Czy tego rodzaju informacje należy ukrywać, czy też mówić o nich jawnie?.
Czy można zastanawiać się na sposobami wydawania zebranych pieniędzy czy
tez jest to temat tabu?.<

Po czytaniu tej dyskusji - zmieniłam zdanie
UKRYWAĆ - bo inaczej ci dla których to robisz zagryzą ciebie, pracownikow,
twoich wolontariuszy, krewnych, itd
a po co ich narażąć????

Tabu - jest na razie po drugiej stronie "boiska" Owsiak tabu nie robił.
Ujawnił wszystkie koszty.

Z lekką ironią i ogromnym niesmakiem po tej dyskusji
Ono

Panowie krytycy - pokażcie co potraficie.
Życzę przyjemnej pracy

57. Data: 2005-01-12 18:46:48

Od: "mkarwan" <m...@r...au> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemax" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
> Na szczescie normalnych jest wiecej. Bez urazy.

mam nadzieję.

58. Data: 2005-01-12 18:49:01

Od: "mkarwan" <m...@r...au> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ono" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tez jest to temat tabu?.<
>
> Po czytaniu tej dyskusji - zmieniłam zdanie
> UKRYWAĆ - bo inaczej ci dla których to robisz zagryzą ciebie,

Strach przed jawnością?
To już przerabialiśmy przed 1989 r.
Skro jest jawność to i różne opinie.
Trzeba uczyć sie je przyjmować.

59. Data: 2005-01-12 19:07:18

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moje wnioski:

1. Widzę, że niektórzy uwielbiają się czepać innych, w przypadku Jurka
Owsiaka są to koszta, przystanek Woodstock i niewłaściwa struktura
zatrudnienia.

2. Nie wiem, ale moje pojęcie katolicyzmu, w to co wierzę nie pozwoliłoby mi
jak innym, zaliczyć człowieka ot tak do grona złodzei i bandytów. Bo
pozwolili sobie na etaty we własnej fundacji, która działa, której są
wdzięczni rodzice tysięcy dzieci.

3. Oto człowiek, który coś robi, coś dla innych przez katolików został tu
obdarty z czci i godności, mimo że to co czyni jest miłosierdziem. Tym czego
Jezus nauczał.

Dla mnie jest to koniec dyskusji, bo ona nie ma sensu.

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

60. Data: 2005-01-12 19:08:26

Od: "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia 2005-01-12 19:34,Na grupie pl.soc.inwalidzi Ono napisał(a):

> Z lekką ironią i ogromnym niesmakiem po tej dyskusji
> Ono

Witam
Niesmak jest ogromny ... takie piekiełko jak ktoś ujawnia wszystko
to mu się dostaje. Nie dziwię się że Panu Owsiakowi parę razy nerwy
puściły bo ja czytając takie opinie chodzi o poziom argumentów a nie to
czy ktoś go lubi bądź nie lubi miałem ochotę klawiaturę wywalić w pierniki

--
Piotr M:)
*Możesz sobie kupić zegarek*

propozycja odnośnie programu TV
Re: Parkowanie na miejscach dla niepełnosprawnych.
stypendia dla ON
Ku pokrzepieniu
Re: WOŚP - PŁACE