propozycja odnośnie programu TV

1. Data: 2005-01-10 10:49:57

Temat: propozycja odnośnie programu TV
Od: "Roj" <r...@k...pl[wytnij_to]> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam dla was propozycję. Nie raz mi się zdarzyło, a pewnie i wam, że ominąłem
w TV jakiś fajny program lub film o tematach dotyczących ON. Dlatego zwracam
się do was z prośbą żebyśmy podawali na łamach grupy informacje o takich
programach lub filmach -wtedy napewno mniej przegapimy :)
Napiszcie co wy na to ?

Pozdrawiam Sebastian

2. Data: 2005-01-10 10:56:17

Temat: Re: propozycja odnośnie programu TV
Od: "Roj" <r...@k...pl[wytnij_to]> szukaj wiadomości tego autora

Na dobry początek podaję info o programie TVP 2 - "Spróbujmy razem", każda
sobota, godz. 7.30.
Jeszcze nie widziałem tego programu, ale w sobotę mam zamiar obejrzeć :)

Pozdrawiam Sebastian

3. Data: 2005-01-10 11:00:54

Temat: Re: propozycja odno?nie programu TV
Od: Scalamanca <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Roj pisze w news:crtn82$4bv$1@nemesis.news.tpi.pl

> Na dobry pocz+-tek podaję info o programie TVP 2 - "Spróbujmy razem", każda
> sobota, godz. 7.30.
> Jeszcze nie widziałem tego programu, ale w sobotę mam zamiar obejrzeć :)

No to jak wstaniesz o 7.30 i obejrzysz, to zdaj relację - ja się
mniej więcej o tej porze kładę spać. :>

Podawanie info o programach i filmach - jestem jak najbardziej za.
Jeśli coś w temacie wywęszę, dam na pewno znać. ;-)

--
Pozdrowieństwa,
Scally

4. Data: 2005-01-10 12:04:35

Od: "mkarwan" <m...@r...au> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Scalamanca" <z...@N...onet.pl> napisał w
wiadomości news:20050110115925.4BED.ZIRAEL@NIESPODZIANKApoczta.
onet.pl...

polecam http://www.olimpbiol.uw.edu.pl/wywiad.htm

5. Data: 2005-01-10 19:02:59

Od: "Perła" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roj" <r...@k...pl[wytnij_to]> napisał w wiadomości
> [...]
> sobota, godz. 7.30.
> Jeszcze nie widziałem tego programu, ale w sobotę mam zamiar obejrzeć :)

Dołącz się :)

http://www.gumny.com.pl/tvp.html

--
Pozdrawiam.
Perła pearl5(malpa)poczta.onet.pl

Re: Parkowanie na miejscach dla niepełnosprawnych.
stypendia dla ON
Ku pokrzepieniu
Re: WOŚP - PŁACE
Parkowanie na miejscach dla niepełnosprawnych.