stypendia dla ON

1. Data: 2005-01-09 22:34:50

Temat: stypendia dla ON
Od: "Przemek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z wielu powaznych zrodel slyszalem, ze wroca od lutego stypendia dla ON, ale
nie moge w sieci nic znalezc na ten temat. Jesli ktos posiada oficjalne
materialy prosze o informacje na grupie.

2. Data: 2005-01-10 16:59:46

Temat: Re: stypendia dla ON
Od: "dianaza" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
>Z wielu powaznych zrodel slyszalem, ze wroca od lutego stypendia dla ON,
>ale nie moge w sieci nic znalezc na ten temat. Jesli ktos posiada oficjalne
>materialy prosze o informacje na grupie.
-----------------
Może tutaj:
http://in2.pl/gb

Bogusława

3. Data: 2005-01-10 17:08:44

Od: "dianaza" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>ale nie moge w sieci nic znalezc na ten temat. Jesli ktos posiada oficjalne
>materialy prosze o informacje na grupie.
---------------
Może tutaj:
przepraszam.za błąd i przesyłam jeszcze raz:

http://in2.pl/gc

Bogusława

4. Data: 2005-01-10 17:20:32

Od: "dianaza" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>ale nie moge w sieci nic znalezc na ten temat. Jesli ktos posiada oficjalne
>materialy prosze o informacje na grupie.

http://www.gazetaprawna.pl/dzialy/2.html?numer=1370&
dok=1370.2.3.2.26.4.0.1.htm

Bogusława

Ku pokrzepieniu
Re: WOŚP - PŁACE
Parkowanie na miejscach dla niepełnosprawnych.
WOŚP - PŁACE
!!! Skad wozek inwalidzki za 1 zl ??