Re: [WRC] Dobre mięcho

1. Data: 2003-09-15 01:00:53

Temat: Re: [WRC] Dobre mięcho
Od: b...@i...com.pl (Barbara) szukaj wiadomości tego autora

From: "Robert Steward" o...@w...onet.pl
| polecam sklep firmowy POLESIE przy ul. Jedności Narodowej
| (niedaleko Ołbińskiej), panów za ladą raczej nie uwidzisz,
| obsługują tu miłe & atrakcyjne panie
| pozdro
| mięsożerny i lodożerny Robert Steward

Niestety, zle polecasz..
to nie jest dobre mieso..
to jest mieso hodowli przemyslowej ...

Zadaj sobie troche wiecej trudu, przejdz albo na Trzebnicka, ktora niedawno
opisywalam, albo odwiedz dwa niewielkie sklepy przy ul. Chrobrego po
przeciwnych stronach tej ulicy [a w dodatku przedziela je takze ul. Sw.
Wincentego.
Oba maja mieso z malych hodowli.
POrownaj smak, a bedziesz wiedzial, o czym mowie.

Ja w swoim sklepie na Trzebnickiej ostatnio kupuje tylko cielecine.. zatem..
nie moge wypowiadac sie o innych gatunkach..
Barbara