[WRO] Odzial kardiologiczny + kardiolog

1. Data: 2005-08-19 06:20:22

Temat: [WRO] Odzial kardiologiczny + kardiolog
Od: "flowercia" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
Czy ktos z Was moze orientuje sie ktory z oddzialow
kardiologicznych we Wroclawiu jest najlepszy?

(Marciniaka? Kaminiskiego? Szpital Wojskowy?)
a moze ktos ma tez namiary na jakiegos sprawdzonego
kardiologa, ktory nie tylko bierze kase ale
przejmuje sie pacjentem
Bede wdzieczna za pomoc...
flowera gg 760652 b...@W...onet.pl

2. Data: 2005-08-19 10:43:44

Temat: Re: [WRO] Odzial kardiologiczny + kardiolog
Od: "Claris" <c...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "flowercia" <b...@p...com> napisał w wiadomości
> Czesc
> Czy ktos z Was moze orientuje sie ktory z oddzialow
> kardiologicznych we Wroclawiu jest najlepszy?
[ciach]
> flowera gg 760652 b...@W...onet.pl

probuje wyslac na priv i mi 'wraca'.

napisz do mnie na claris/at/wp.pl to ci odpisze

pozdr,
Claris /ona/

3. Data: 2005-08-19 10:57:55

Od: "flowercia" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Claris" <c...@N...pl> wrote in message

> [...]
> [ciach]
>>

> probuje wyslac na priv i mi 'wraca'.
>
> napisz do mnie na claris/at/wp.pl to ci odpisze

Hej podałam zły adres
b...@W...pl

Leczenie nadciśnienia w przebiegu kłębuszkowych zapaleń nerek
Pytanie nefrologiczne
migrena raz jeszcze: Mariomigran-czy to komus pomogło?
latajace-pływające punkty,plamki w oczach...
[gdzie] Gastrolog-Wroclaw