latajace-pływające punkty,plamki w oczach...

1. Data: 2005-08-18 20:03:36

Temat: latajace-pływające punkty,plamki w oczach...
Od: "robert" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

z roznym nasileniem,sa jednak cały czas cały czas ,pytam czy ma ktos cos
takiego...?

co to jest? Lekarze bagatelizuja sprawe a staje sie to dla mnie coraz
wiekszym problemem

rob

2. Data: 2005-08-18 20:28:16

Temat: Re: latajace-pływające punkty,plamki w oczach...
Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "robert" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
cos
> takiego...?
>
> co to jest? Lekarze bagatelizuja sprawe a staje sie to dla mnie coraz

moglbys laskawie zerknac do archiwum zamiast wlazic na grupe bez
wytarcia gumiakow

--
pozdro
ape

3. Data: 2005-08-18 20:51:00

Od: "robert" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> cos

> moglbys laskawie zerknac do archiwum zamiast wlazic na grupe bez
> [...]
czy grzecznie spytać nie można?
a zreszta ktoś ty taki, ze bedziesz pouczał...?

4. Data: 2005-08-18 21:04:49

Od: "robert" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2005-08-18 21:28:47

Od: Adam Wysokiński <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 18 Aug 2005 22:03:36 +0200, robert wrote:

> z roznym nasileniem,sa jednak cały czas cały czas ,pytam czy ma ktos cos
> takiego...?

Ma, i to nie jedna osoba.
Może być po angielsku?
http://en.wikipedia.org/wiki/Floater
http://www.afb.org/Section.asp?DocumentID=2139#F

--
www: http://www.e-medicus.org/
mobile: +48 609 676 178

6. Data: 2005-08-18 22:08:05

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ape" <a...@n...poczta.fm> napisał w wiadomości

> moglbys laskawie zerknac do archiwum zamiast wlazic na grupe bez
> wytarcia gumiakow

A tobie przydalby sie kurs savoir-vivre...albo milcz (czyt. nie pisz).

Iwona
// Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać / /
Cyceron

7. Data: 2005-08-19 02:17:54

Od: Julian <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 18 Aug 2005 22:28:16 +0200, "ape" <a...@n...poczta.fm>
wrote:

>Użytkownik "robert" <j...@w...pl> napisał w wiadomo?ci
>cos

Zadano normalne pytanie, nie kazdy ma sily i czas, zeby grzebac sie w
archiwum.

>moglbys laskawie zerknac do archiwum zamiast wlazic na grupe bez
>wytarcia gumiakow

Odpowiedz jest wyjatkowo chamska. Jesli nie chcesz pomoc, to milcz,
zamiast obrazac innych. Rodzice nie nauczyli kultury?

Julian

8. Data: 2005-08-20 21:38:53

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> czy grzecznie spytać nie można?
> a zreszta ktoś ty taki, ze bedziesz pouczał...?

juz dokladnie o to samo pytales z pol roku temu, wiec nie mozna....
jestem nikim. jednak raczej odpowiadam niz pytam :P

--
pozdro
ape

9. Data: 2005-08-20 21:44:13

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona_s" <i...@T...pl> napisał w wiadomości

> A tobie przydalby sie kurs savoir-vivre...albo milcz (czyt. nie pisz).

1. wujek pyta o to samo po raz kolejny. mam podax linki?
2. polecam serdecznie lrfc 1855 (ups, a co to za diabelski szyfr?? :P)

--
pozdro
ape

10. Data: 2005-08-20 22:04:40

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Julian" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Odpowiedz jest wyjatkowo chamska. Jesli nie chcesz pomoc, to milcz,
> zamiast obrazac innych. Rodzice nie nauczyli kultury?

1. odpowiedz dotyczy pytania tego samego "pytacza" sprzed kilku miesiecy
(serdecznie polecam archiwum grupy)
2. wobec powyzszego - odpowiedz jest wyjatkowo adekwatna i powsciagliwa
3. rzeczony "pytacz" juz w tym temacie sam sie niezle wymadrzal (sluze
linkami)
4. rodzice nie nauczyli obiektywizmu i pokory?

--
pozdro
ape

[gdzie] Gastrolog-Wroclaw