[WROC] Tanie sklepy AGD.

1. Data: 2005-02-17 09:12:02

Temat: [WROC] Tanie sklepy AGD.
Od: "CODI" <codico@_usun_co_trzeba_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Doradźcie gdzie we Wrocławiu można kupić kompletne wyposażenie kuchni, cały
sprzęt AGD. Byliśmy juz w Darii i Matrze. MM i Euro odwiedziliśmy sa
minimalne róźnice na pojedyńczych sprzętach, sumarycznie nie opłaca sie brać
u nich.

Gdzie jeszcze pojechać ?

Pozdrawiam
CODI

2. Data: 2005-02-17 09:41:03

Temat: Re: [WROC] Tanie sklepy AGD.
Od: "Gosi@" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "CODI" <codico@_usun_co_trzeba_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:cv1n79$gei$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
> cały sprzęt AGD. Byliśmy juz w Darii i Matrze. MM i Euro odwiedziliśmy sa
> minimalne róźnice na pojedyńczych sprzętach, sumarycznie nie opłaca sie

a probowaliscie w internetowych sklepach???

3. Data: 2005-02-17 09:51:33

Od: Cyneq <c...@s...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

CODI wrote:
> [...]
> sprzęt AGD. Byliśmy juz w Darii i Matrze. MM i Euro odwiedziliśmy sa
> minimalne róźnice na pojedyńczych sprzętach, sumarycznie nie opłaca sie brać

Do Dobrodzienia (gdzies między Brzegiem a Opolem).
Podobno robią świetne meble, ale tanio.
Aha, sam jeszcze nie sprawdziłem, więc żeby nie było na mnie!

--
Cyneq

"Szukac w parafialnej poradni rodzinnej materialów na temat seksu,
To tak, jakby w Monarze szukac informacji o trawie"

(c) ZEC & ZED

4. Data: 2005-02-17 10:05:57

Od: "Gosi@" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cyneq" <c...@s...poczta.fm> napisał

> Do Dobrodzienia (gdzies między Brzegiem a Opolem).
> Podobno robią świetne meble, ale tanio.
> Aha, sam jeszcze nie sprawdziłem, więc żeby nie było na mnie!

ale tu chyba nie chodzi o meeeeblee!!!!

5. Data: 2005-02-17 11:18:24

Od: "Rodbert" <r...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Doradźcie gdzie we Wrocławiu można kupić kompletne wyposażenie kuchni,
cały
> sprzęt AGD.

Polecam tu:
http://www.centrum2000.com.pl
Kupiłem tam pralkę, ceny bardzo dobre, dużo lepsze niż w dużych salonach,
dowóz do domu.

Robert

6. Data: 2005-02-17 11:31:22

Od: "CODI" <codico@_usun_co_trzeba_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosi@" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

> a probowaliscie w internetowych sklepach???
Patrzylismy np w megamarkecie. Różnica w cenie ~= przesyłka kurierem i
wnoszenie sprzętu do domu.
Najlepsze jest to że mimo że MegaMarket jest z Wrocławia to sprzętu odebrać
sie osobiście nie da. widać magazyny gdzies w Polsce maja.

Pozdrawiam
CODI

7. Data: 2005-02-17 12:13:19

Od: "deuter" <deuter@USUN_TO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

CODI wrote:
> Patrzylismy np w megamarkecie. Różnica w cenie ~= przesyłka kurierem i
> wnoszenie sprzętu do domu.

A jak jest w Darii? Poszukałem ich strony i wyglądają całkiem zachęcająco.
Wcześniej nigdy o tej firmie nie słyszałem, przeczytałem o nich dopiero w
Twoim pierwszym poście. Wracając do mojego pytania, jak tam jest z
transportem? Na ich stronie jest to napisane trochę niejasno, wygląda jakby
dostarczali i wnosili na swój koszt ale pewności nie mam.

> Najlepsze jest to że mimo że MegaMarket jest z Wrocławia to sprzętu
> odebrać sie osobiście nie da. widać magazyny gdzies w Polsce maja.

Najprawdopodobniej jakichś większych to nie mają w ogóle. Myślę, że działają
na zasadzie pośrednika pomiędzy magazynami fabrycznymi a klientami.

8. Data: 2005-02-17 12:26:29

Od: "Gosi@" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rodbert" <r...@N...pl> napisał w wiadomości

> Polecam tu:
> http://www.centrum2000.com.pl
> Kupiłem tam pralkę, ceny bardzo dobre, dużo lepsze niż w dużych salonach,
> dowóz do domu.

albo www.maximedia.pl
kupilam tam kamere :-) wprawdzie to nie agd ale wszystko bylo w porzadalu

9. Data: 2005-02-17 12:55:06

Od: "CODI" <codico@_usun_co_trzeba_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "deuter" <deuter@USUN_TO.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> jakby
> dostarczali i wnosili na swój koszt ale pewności nie mam.

To juz lepiej jedź do Matry. Ceny w necie mają zgodne z zalecanymi cenami
producentów ale na miejscu od razu masz hurt różniący się znacznie od
katalogu. Wyszło mi na całości kilkaset zł taniej niż w Darii.
W Matrze i Darii masz dostawę z wniesieniem gratis.

Pozdrawiam
CODI

10. Data: 2005-02-17 13:10:45

Od: "deuter" <deuter@USUN_TO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

CODI wrote:
> To juz lepiej jedź do Matry. Ceny w necie mają zgodne z zalecanymi
> cenami producentów ale na miejscu od razu masz hurt różniący się
> znacznie od katalogu.

To trzeba być, za przeproszeniem, głupkiem, żeby upubliczniać ceny znacznie
wyższe od tych, które się ma rzeczywiście :-| Zajrzałem w ich cenniki Bosch
/ Siemens, uznałem, że to złodzieje i gdybyś mnie nie naprostował to w życiu
bym tam nie pojechał. I jestem pewien, że wielu potencjalnych klientów
odstraszają w ten sposób.

> Wyszło mi na całości kilkaset zł taniej niż w Darii.
> W Matrze i Darii masz dostawę z wniesieniem gratis.

Co prawda nie wiem ile to u Ciebie całość (zakładam ~10 kzł) ale jeżeli
wyszło Ci kilkaset złotych mniej niż w Darii to znaczy, że ceny w tej Matrze
zbliżają się do poziomu najtańszych sklepów internetowych. Wziąwszy pod
uwagę fakt, że transport jest za darmo, wątpie czy uda Ci się znaleźć sklep
istotnie od nich tańszy.

Sloneczne mieszkanie?
Suszarka do włosów
Urlich vs Viessman