[WROC] Tanie sklepy AGD.

11. Data: 2005-02-17 15:55:12

Temat: Re: [WROC] Tanie sklepy AGD.
Od: "Pete" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

deuter wrote:

> A jak jest w Darii? Poszukałem ich strony i wyglądają całkiem zachęcająco.
> Wcześniej nigdy o tej firmie nie słyszałem, przeczytałem o nich dopiero w
> Twoim pierwszym poście. Wracając do mojego pytania, jak tam jest z
> transportem? Na ich stronie jest to napisane trochę niejasno, wygląda jakby
> dostarczali i wnosili na swój koszt ale pewności nie mam.

> Najprawdopodobniej jakichś większych to nie mają w ogóle. Myślę, że działają
> na zasadzie pośrednika pomiędzy magazynami fabrycznymi a klientami.
>
> Pozdrawiam

Kupowałem u nich jakies 3-4 lata temu zmywarkę - transport i wniesienie (u
mnie jest winda więc tak do końca nie jestem pewien) w cenie. I, co bardzo
wygodne, płatność przy odbiorze - czyli w Darii wybierasz tylko towar i
umawiasz datę.

I da się też czasami coś urwać z ceny. AFAIR, to za każdą kolejną sztukę
sprzętu (do 3) była kolejna zniżka o 10%

Polecam

--
Pete

12. Data: 2005-02-17 23:43:33

Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Polecam tu:
> http://www.centrum2000.com.pl
> Kupiłem tam pralkę, ceny bardzo dobre, dużo lepsze niż w dużych salonach,
> dowóz do domu.

a co z wniesieniem na 3 piętro?

JerzyR

13. Data: 2005-02-18 08:36:44

Od: "Rodbert" <r...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a co z wniesieniem na 3 piętro?

To było również z wniesieniem na 3 piętro bez windy.
Robert

14. Data: 2005-02-18 09:38:51

Od: Cyneq <c...@s...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Gosi@ wrote:
> ale tu chyba nie chodzi o meeeeblee!!!!

Ups, przepraszam.
"kompletne wyposarzenie" to mi się jakoś tak głupio skojarzyło.

--
Cyneq

"Szukac w parafialnej poradni rodzinnej materialów na temat seksu,
To tak, jakby w Monarze szukac informacji o trawie"

(c) ZEC & ZED

Sloneczne mieszkanie?
Suszarka do włosów
Urlich vs Viessman