Re: [WROC] oprawki

Data: 2004-10-22 07:00:24
Temat: Re: [WROC] oprawki
Od: Ula Kapała <u...@h...pl>

Rybka wrote:

>Witam,
>
>Mam pytanie/prosbe szczegolnie do Wroclawianek..Poszukuje optyka z duzym
>wyborem oprawek - szczegolnie na zylkach lub srubkach.
>Bylam dzis w Koronie w VISION EXPRESS I LINXIE. Zlalazlam idealne oprawki
>dla siebie, niestety kosztowaly 699 po dodaniu kosztow za szkla - cena
>1200!!! Oni chyba oszaleli .... nie dam 1200 zl za okulary do komputera...

Spróbuj na pl. Grunwaldzkim - w tej serii sklepów pod wieżowcami jest
też optyk. Kupiłam tam swoje oprawki chyba z pięć, sześć lat temu i do
tej pory wyglądaja jak nowe. Jak z cenami - nie jestem w stanie
powiedzieć, ale te moje nie mogły być wtedy jakieś ekstremalnie drogie,
bo nie byłoby mnie na nie stać :->

Mój mąż kupił świetne oprawki za 40zł u jednego z tych optyków w Galerii
Dominikańskiej (a szkła u drugiego, bo szybciej; razem zapłacił około
250zł dwa lata temu razem z badaniem okulistycznym, które mu machnęli za
darmo tam gdzie kupił oprawki). Z nim było w ogóle śmiesznie, bo po
godzinie przymierzania okazało się, że jedyne oprawki, w których mu jest
ładnie, są akurat najtańsze :->
pzdr,
UlaK

--