WTC - nie wie, czy Duch to tu pokazywał, ale niezła jazda ...

51. Data: 2008-11-06 14:47:06

Temat: Re: WTC - nie wie, czy Duch to tu pokazywał, ale niezła jazda ...
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer pisze:
> tren R; <get91g$ot1$1@news.onet.pl> :

> Chwila - najpierw uzgodnijmy stanowisko poprzedniego postu - oficjalnie
> to nigdy żaden ubek nikomu nigdy nie zaszkodził, czy może jednak
> zaszkodził? ;>

no - oficjalne procesy jak mantra zawierają te sformułowania. nie?

--
http://www.lastfm.pl/music/max+km+trener/Pan+Krzyszt
of+w+kawałkach.+I+nie+tylko

52. Data: 2008-11-13 21:50:27

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Flyer" <f...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Ale w fizyce tren R'a jak sie pali paliwo nawet w tak duzym budynku, to
> caly on rownomiernie sie podgrzewa, jesli budynek zawala sie z powodu
> temperatury, to oznacza to, ze w calym budynku konstrukcje stalowe zaczely
> plynac. Ale juz na pewno tam, gdzie wlano paliwo do budunku (dziura
> posamolocie) _musi_ byc najgorecej, albo przynajmniej tak goraco by bable
> wyskakiwaly.
>

> Dobre na sygnaturke:
> Skad sie biora idioci? Z Internetu.

Ty się chłopie tak tu szczycisz inteligencją ...
To mi jeszcze wytłumacz, od jakiego paliwa się blok 7-dmy (czy jak mu tam)
zapalił. Przepraszam - zawalił.

53. Data: 2008-11-15 10:31:30

Od: f...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:geu6cn$osr$1@atlantis.news.neostrada.
pl...

> Ty się chłopie tak tu szczycisz inteligencją ...
> To mi jeszcze wytłumacz, od jakiego paliwa się blok 7-dmy (czy jak mu tam)
> zapalił. Przepraszam - zawalił.

Do tego akurat nie trzeba inteligencji, wystarczy sama umiejętność
czytania. ;>

"Oprócz wież numer 1 i 2 spadające odłamy elewacji i kolumny rdzenia
zmiażdżyły hotel Marriott (WTC3) oraz budynek WTC7, który zawalił się
kilka minut po 17 czasu NYC. Poważnemu uszkodzeniu uległy pozostałe
budynki kompleksu tj. WTC4, WTC5 oraz WTC6. Wszystkie sąsiadujące
budynki z kompleksem są poważnie uszkodzone (World Financial Center 3,
Winter Garden, 130 Libery Street, 90 West Street, 140 West Street oraz
kościół Grekokatolicki.)" - źródło http://pl.wikipedia.org/wiki/World_Trade_Center

Pozdrawiam
Flyer

Cebe - jak rozumiesz termin 'zaufanie' ?
pijcie ciężarówki, na zdrowie!
hej
44
Re: Zapytanie