WYBRALEM...

51. Data: 2009-07-10 12:34:55

Temat: Re: WYBRALEM...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 10 Jul 2009 04:46:24 -0700 (PDT), Stalker napisał(a):

> Ateista moze tak. Ba tak naprawde z agnostycznego punktu widzenia
> istnieje mozliwosc,
> ze sie bedzie smazyl w piekle :-) Ale tego juz agnostyk nie wie

Wie, wie, tylko chce nic robić/sądzić na własny rachunek, chce, aby go ktoś
przekonał do tej wersji, która jest lepsza, tylko która jest lepsza?
Więc woli poczekać - może się okaże jeszcze przed śmiercią, co jest
"lepsze", to wtedy może uwierzy lub zwątpi :-PPP

Agnostycy to tacy asekuranci.
Już wolę ateistów.

> Ateista moze tak, ale agnostyk tak naprawde nie wie co z nim bedzie po
> smierci.

Udaje, ze nie wie :-)

> Istnieje wszak mozliwosc, ze wierzacym uda sie w koncu ponad wszelka
> watpliwosc, dowiesc istnienia Boga w postaci np. rozpoczecia Sadu
> Ostatecznego,

Żadnemu wierzącemu nie zależy na dowodzeniu. To niewierzący wciąż tego od
nich oczekują.
Mój ojciec np chciał, abym go zaprowadziła do Kościoła.
A ja odmówiłam. Do Kościoła i do Kościoła każdy musi wejść sam.

> no i wtedy to juz pozostaje miec tylko nadzieje, ze Bog
> bedzie dzielil po uczynkach za zycia, a nie po swiatopogladzie.
>
> Stad przezorny agnostyk powinien zachowywac sie przyzwoicie przez cale
> zycie :-)

A ateista - co, róbta co chceta???
Nie ma tzw dobrych ludzi wśród ateistów?

> Aczkolwiek istnieje rowniez taka mozliwosc, ze owszem Bog jest, tylko
> nie ten co Nam sie wydawalo i np. cieszyc sie beda Ci od dzihadu, albo
> co gorzej nikt sie nie bedzie cieszyl...

Co mnie obchodzi, jaki jest mój Bóg, byle był Tym, który jest.

> A jesli szanujesz, to przepraszam :-)
>
> Stalker, czlek przyzwoity,

No, też tak myślę.

> aczkolwiek watpiacy

Wierzący też wątpią. Wszyscy. Wiara to permanentne pokonywanie zwątpienia,
aż do śmierci, a nie jedna wytyczna przyjęta na zawsze i szlus, gotowe, i
reszta już jak po sznurku. Nie ma tak dobrze. Wiara kosztuje.

52. Data: 2009-07-10 12:37:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 10 Jul 2009 14:34:55 +0200, Ikselka napisał(a):

> Do Kościoła i do Kościoła każdy musi wejść sam.

Miało byc "Do kościoła i do Kościoła".

53. Data: 2009-07-10 12:59:33

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Ikselka <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Ja. Body-liner znaczy się, pod sukienki wieczorowe obowiązkowy, zwłaszcza
> na gór szczycie :-)

A-ha.

Qra, Pansla... halkę już masz

54. Data: 2009-07-10 13:00:57

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> a gdzie mam mówić?

Ależ oczywiście, że tu. Skoro tego tu dotyczy.

Qra, pod amboną

55. Data: 2009-07-10 13:06:19

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> Ależ oczywiście, że tu. Skoro tego tu dotyczy.
>
> Qra, pod amboną

zaprawdę zaprawdę powiadam ci: to miał być żarcik.

56. Data: 2009-07-10 13:08:03

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> zaprawdę zaprawdę powiadam ci: to miał być żarcik.

I uwierzyć w to? Tak bez żadnego naukowego dowodu?

Qra, nocotyniepowieszzzzzz

57. Data: 2009-07-10 13:42:36

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> I uwierzyć w to? Tak bez żadnego naukowego dowodu?
>
> Qra, nocotyniepowieszzzzzz

oszfak, zdaje się że mamy pata.
oddalam się zatem pobruszać nieco, bo zbytnio paczywam, a klient mój pan
i nalega na ofertę w lengłidżu.

58. Data: 2009-07-10 14:44:23

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W Usenecie Aicha <b...@t...ja> tak oto plecie:

> A kto teraz halkę zakłada?
>
> Qra

Wiele kobiet, gdy zimno a chcą w sukienkach chodzić, albo gdy kreacja jest
ażurowa...

59. Data: 2009-07-10 14:45:23

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W Usenecie Ikselka <i...@g...pl> tak oto plecie:

> A-ha.
>
> Qra, Pansla... halkę już masz

Miałem wiele, teraz wolę wspomnienia, mniej absorbują...

60. Data: 2009-07-10 14:47:36

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> Ależ oczywiście, że tu. Skoro tego tu dotyczy.
>
> Qra, pod amboną

Nie pod figurą?!

a ty wierzysz w siłę modlitwy? :)
Co powiecie o strachu
no to platfusy, macie niezły orzech do zgryzienia
PARSZENIE POLSKI
Katolicy mordują nas ...wirusami.