Wada przed obiorem mieszkania

1. Data: 2007-08-14 15:00:03

Temat: Wada przed obiorem mieszkania
Od: "Chris" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Byłem ostatnio w budowanym jeszcze mieszkaniu i zauważyłem na ścianie piękne
dwa zacieki wydobywające się z łączenia płyt ( mieszkanie poddaszowe ze
spadowym oknem ) i teraz pytanie:

Byłem tam nie do końca legalnie bo wizyt nie było jeszcze ale wejść się da
bez problemu ( mieszkania już prawie skończone ) jak mam teraz to rozegrać
że ściany są mokre i cieknie po nich bo wiadomo że w dniu oficjalnej
wizytacji a potem odbioru zamalują to żeby nie było widać. Wiadomo że jak
jest jakiś przeciek od strony dachu albo okna to będzie to dalej przeciekać
i pojawi się grzyb a weź to potem reklamuj i bujaj się z ekipami od
poprawek.
Iść do kierownika budowy i oficjalnie umówić się na szybką wizytę w
mieszkaniu i liczyć na to że zacieki są dalej i wymagać poprawki czy iść i
powiedzieć że się było ( niezbyt to legalne ) i prosić spokojnie o poprawkę.
Dokumentacja fotograficzna zrobiona więc się nie wykpią że nic tam nigdy nie
było.

--
"Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.

2. Data: 2007-08-20 15:46:52

Temat: Re: Wada przed obiorem mieszkania
Od: "Chris" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Internauta Chris (a...@a...pl) w wiadomości
news:f9sg1k$om3$1@inews.gazeta.pl nabazgrał(a):

> [...]
> powiedzieć że się było ( niezbyt to legalne ) i prosić spokojnie o
> poprawkę. Dokumentacja fotograficzna zrobiona więc się nie wykpią że nic

To nikt ne miał nigdy problemów z zaciekami i odbiorem mieszkania/domu ??

--
"Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.

sciany dzialowe wypelnione pianka pod sufitem
co pod wykładzine ?
Odkurzacz dla alergików ?
ekipybudowlane.pl
obroty pilarki tarczowej