Zakończmy rozmowy o grupie p. Bassett

1. Data: 2003-07-30 10:57:42

Temat: Zakończmy rozmowy o grupie p. Bassett
Od: "dżdżownica" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zakończmy rozmowy o grupie p. Bassett, bo nie ma o czym gadać, a tylko może
to wbijać w dumę tę osobę, próbującą poróżnić ludzi na grupie i próbującą
rozbić grupę dla swoich tam jakiś wybujałych ambicyjek. Kto dostał
zaproszenie to dostał, skorzystał to skorzystał, nie skorzystał, to nie
skorzystał. Kto nie dostał, no cóż widocznie niegodny szram po nożu
kuchennym całować. Ani jedno, ani drugie żaden powód do rozmów. Jak
powiedział maruda Ryszard nie ma ludzi niezastąpionych i róbmy swoje.
dżdżownica

1. Data: 2003-07-30 11:00:26

Temat: Re: Zakończmy rozmowy o grupie p. Bassett
Od: "przem;-O" <m...@o...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dżdżownica" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kuchennym całować. Ani jedno, ani drugie żaden powód do rozmów. Jak
> powiedział maruda Ryszard nie ma ludzi niezastąpionych i róbmy swoje.

No właśnie!!!
Porozmawiajmy o moim Kapselku który jest rasy basset hound i to bedzie o
wiele przyjemniejsze i też będzie o bassecie :)

przemek

1. Data: 2003-07-30 11:06:36

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "przem;-O" <m...@o...poczta.pl> napisał:
> Porozmawiajmy o moim Kapselku który jest rasy basset hound i to bedzie o
> wiele przyjemniejsze i też będzie o bassecie :)

A czy z niego cos da sie przyrzadzic... ? ;-)
To tak a propo, aby zanadto nie odbiegac od tematyki pl.rec.kuchnia ;-)

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2003-07-30 11:13:43

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> napisał w wiadomości
> A czy z niego cos da sie przyrzadzic... ? ;-)
> To tak a propo, aby zanadto nie odbiegac od tematyki pl.rec.kuchnia ;-)

na pewno chinszczyzne po mysliwsku, hihihi

wkn&labrador

1. Data: 2003-07-30 11:29:01

Od: "przem;-O" <m...@o...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> napisał w wiadomości

> A czy z niego cos da sie przyrzadzic... ? ;-)
> To tak a propo, aby zanadto nie odbiegac od tematyki pl.rec.kuchnia ;-)

Nie słyszałem by ktoś jadł bassety.
Z jedzeniem ma bardzo wiele wspólnego bo to chodzący wielki żołądek.
Wykorzysta każdą okazję by ukraść coś do zjedzenia :)

przemek

1. Data: 2003-07-30 11:29:40

Od: "przem;-O" <m...@o...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wkn" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> napisał w wiadomości
> >

> na pewno chinszczyzne po mysliwsku, hihihi
>
> wkn&labrador

moga być też uszka :) choć nie z mojego Kapsia

przemek

1. Data: 2003-07-30 11:53:42

Od: "dżdżownica" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "przem;-O" <m...@o...poczta.pl> napisał w wiadomości
> Nie słyszałem by ktoś jadł bassety.
Są ciężko strawne. ;-)
> Z jedzeniem ma bardzo wiele wspólnego bo to chodzący wielki żołądek.
> Wykorzysta każdą okazję by ukraść coś do zjedzenia :)
Dlatego nie należy wpuszczać psów do kuchni!
dżdżownica

1. Data: 2003-07-30 12:11:48

Od: "adal" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Porozmawiajmy o moim Kapselku który jest rasy basset hound i to bedzie o
> wiele przyjemniejsze i też będzie o bassecie :)

Adal

1. Data: 2003-07-30 12:21:27

Temat: Wady basseta[OT]
Od: "dżdżownica" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Porozmawiajmy o moim Kapselku który jest rasy basset hound i to bedzie o
> wiele przyjemniejsze i też będzie o bassecie :)

Wady basseta: Sucha głowa, napięta skóra, oczy bardzo jasne, wytrzeszczone.
Płaskie, wy-soko osadzone uszy, przodozgryz, tyłozgryz. Strome łopatki,
wąski przód. Łapy załamane w śródręczu. Żebra płaskie, proste, grzbiet
łękowaty lub wysklepiony. Postawa krowia lub beczkowata, tył stromy,
nadmiernie ukątowany. Długi włos.
dżdżownica

1. Data: 2003-07-30 12:24:13

Od: "przem;-O" <m...@o...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "przem;-O" <m...@o...poczta.pl> napisał w wiadomości
> Są ciężko strawne. ;-)
> Dlatego nie należy wpuszczać psów do kuchni!
> dżdżownica

Coż zrobić gdy same się tam pachają. Siła wyższa.

przemek

Pomocy! gorzki sos grzybowy!
Ciasto na Diete.
30 sierpnia Świętem Niepodległości PRK