Wady serca

1. Data: 2002-12-09 12:50:05

Temat: Wady serca
Od: "Seba" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie

Mam takie pytanie,moja dziewczyna ma bardzo niskie cisnienie bo ok 60/40
niby sie dobrze czuje tylko strasznie ciezko ja dogrzac.Faktem jest ze ma
troche malo ruchu moze i to jest tego przyczyna.Byla u lekarza po
skierowanie do kardiologa ten niestety powiedzial ze jest zdrowa co mi za
bardzo nie pasuje poniewaz to cisnienie jest stanowczo za niskie.
Co zrobic,czy faktycznie wszystko jest ok,jesli nie to jak wyciagnac
skierowanie do kardiologa

bardzo bym prosil o odpowiedz gdyz niesamowicie mnie martwi ta sytuacja

Seba

2. Data: 2002-12-09 18:37:42

Temat: Re: Wady serca
Od: "Obcy" <s...@m...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Seba" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Co zrobic,czy faktycznie wszystko jest ok,jesli nie to jak wyciagnac
> skierowanie do kardiologa

Skierowanie to jeszcze łatwo wyciagnać, gorzej z wizytą u kardiologa. W
Poznaniu sa obecnie kolejki do marca we wszystkich społecznych ośrodkach
zdrowia. Sami starzy ludzie w poczekalniach pod gabinetami kardiologów.
Tłumy. Trzeba chodzić prywatnie - wtedy czeka się 2 - 3 dni. Sama wizyta ok
60 zł. Badania jak echo lub ekg płatne oddzielnie.
Dzisiaj byłem w Cordisie zrobić badania w związku ze stłuczeniem serca po
wypadku i zostawiłem tam 160 zł :(
Na szczeście okazało się że jestem zupełnie zdrowy, serce w dobrej formie,
oporócz syndromu serca sportowca czyli powiększenia lewej komory :)
Tylko złamane żebra ciagle bolą, ale mnie to cieszy bo ważne że serducho
zdrowe :)

Obcy

3. Data: 2002-12-09 18:51:56

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 9 Dec 2002, Obcy wrote:

> Tylko złamane żebra ciagle bolą, ale mnie to cieszy bo ważne że serducho
> zdrowe :)

Z tym moze byc problem przez dluzszy czas - zlamane zebra sie
oczywiscie zrosna, ale moze byc przez dluzszy czas bol, poniewaz
mogly byc naruszone dosc duze nerwy - miedzyzebrowe. - Wowczas
wskazana moglaby bycxyc wizyta w poradni bolu przewleklego
i ewentualne wykonanie blokad nerwow

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

4. Data: 2002-12-09 20:07:42

Od: "WiseMan" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A w Slupsku jest kardiolog ktory za 70 zl robi wszystkie badania :)) (echo
ekg)

--

\/\/ I S E |\/| A N
#GG: 3226283

5. Data: 2002-12-10 23:56:05

Od: "Obcy" <siralos(zabezpiecznie)@mail.icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@a...torun.pl> napisał w wiadomości
.am.torun.pl...

> [...]
> mogly byc naruszone dosc duze nerwy - miedzyzebrowe. - Wowczas
> wskazana moglaby bycxyc wizyta w poradni bolu przewleklego

Dzieki za rady, ale chyba obędzie sie bez takich przyjemności. ;-)
Z dnia na dzień bola mnie żebra coraz mniej. Sama świadomość, że serce mam
nieuszkodzone zmniejszyła ból znacznie. Jednak psychika to podstawa :)
Pacjentowi trzeba mówic że wszystko zmierza ku ozdrowieniu lub
samoregeneracji a sam sie organizm ozdrowi :)

Obcy

Szukam dobrego urologa dzieciecego
Bol brzucha jak przy zatruciu, ale bez biegunki i wymiotow - co to moze byc?
przetrzymywanie moczu a problemy ze wzwodem
wybielanie zębów
...i się zmęczyłam... ; ) możliwe czy nie?