Waga dostosowana do wzrostu może i względem nauki jest idealna lecz nie zawsze.

1. Data: 2008-11-08 08:23:52

Temat: Waga dostosowana do wzrostu może i względem nauki jest idealna lecz nie zawsze.
Od: "Karolina" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przy wzroście 164cm waga 57kg jest idealna ale do taka osoba czyje się z nią
idealnie? Nie chodzi mi tylko o taki wzrost i wagę ale również i o inne
założenia.

2. Data: 2008-11-09 19:39:04

Od: ".ana" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Karolina napisala

> Przy wzroście 164cm waga 57kg jest idealna ale do taka osoba czyje się z nią
> idealnie?

Taką osobe pytaj;)

> Nie chodzi mi tylko o taki wzrost i wagę ale również i o inne
> założenia.

A jakie...
.. założenia?
.ana

--
Nie widać lasu spoza drzew.

3. Data: 2008-11-10 06:31:00

Od: Kyllyan <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Karolina pisze:
> Przy wzroście 164cm waga 57kg jest idealna ale do taka osoba czyje się z nią
> idealnie

no cóż. jeśli osoba się z nią nie czuje idealnie to ma problem, który
powinna skonsultować z psychologiem.

--
Sławomir Jan Marusiński
Gdańsk. GG 5420750

Re: Niemal wszyscy widzieli fizykalny dowod ze czas uplywa skokami - tyle ze wiekszosc go zignorowala (JP)
dieta na obniżenie nadcisnienia
tlenek azotu
Jakie skladniki odzywcze sa w grzybach?
Niemal wszyscy widzieli fizykalny dowod ze czas uplywa skokami - tyle ze wiekszosc go zignorowala (JP)