dieta na obniżenie nadcisnienia

1. Data: 2008-11-03 12:41:55

Temat: dieta na obniżenie nadcisnienia
Od: "Est" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaka jest najlepsza? jakies sprawdzone i przetestowane na soie propozycje?
pzdr.

2. Data: 2008-11-03 13:01:26

Temat: Re: dieta na obniżenie nadcisnienia
Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Est" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> Jaka jest najlepsza? jakies sprawdzone i przetestowane na soie propozycje?

Na mnie najlepiej działa ruch, 60 minut marszobiegu przynajmniej 4 razy w
tygodniu i ciśnienie mam poniżej 120/80.
Nakazuje się całkowite odstawienie alkoholu.
Pzdr.
A.

3. Data: 2008-11-03 15:56:25

Od: "Janusz Kornaga" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-11-2008 o 13:41:55 Est <e...@w...pl> napisał(a):

> Jaka jest najlepsza? jakies sprawdzone i przetestowane na soie
> propozycje?

Jezeli jest nadwaga, to dieta, ktora doprowadzi do schudniecia. Jezeli nie
ma nadwagi to duzo warzyw, owoców (potas, magnez), zmniejszenie podazy
sodu moze korzystnie zadzialac.

--
Pozdrawiam. Janusz.

4. Data: 2008-11-07 18:31:34

Od: "o...@o...pl" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jaka jest najlepsza? jakies sprawdzone i przetestowane na soie propozycje?
> pzdr.
Cześć !!
Jak byś się dowiedziała o diecie obniżającej ciśnienie i wagę to też bym
prosiła o jej podanie
Do miłego

5. Data: 2008-11-08 09:55:00

Od: "slawek" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "o...@o...pl" <o...@o...pl> napisał w
wiadomości news:5a45.00001722.49148986@newsgate.onet.pl...
> Cześć !!
> Jak byś się dowiedziała o diecie obniżającej ciśnienie i wagę to też bym
> prosiła o jej podanie
> Do miłego

Kurcze podałbym wam ale !!!

1 nie uwierzycie ;)

2 nie zastosujecie

--
Slawek

6. Data: 2008-11-09 19:35:06

Od: ".ana" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Slawek napisal

> Kurcze podałbym wam ale !!!
>
> 1 nie uwierzycie ;)

Ja wierze a oni nie uwierzą

> 2 nie zastosujecie

Ja stosuje a oni nie zastosują
.ana

--
Nie widać lasu spoza drzew.

7. Data: 2009-05-26 12:46:37

Od: "Yozwig" <j...@c...ropczyce.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ".ana" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
> Slawek napisal

> Ja wierze a oni nie uwierzą

> Ja stosuje a oni nie zastosują
> .ana

Sekta :\

Yozwig

8. Data: 2009-05-27 17:56:38

Od: ".ana" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Yozwig napisal

> Sekta :\

Jajeczna?:)))))
.ana

--
Nie widać lasu spoza drzew.

tlenek azotu
Jakie skladniki odzywcze sa w grzybach?
Niemal wszyscy widzieli fizykalny dowod ze czas uplywa skokami - tyle ze wiekszosc go zignorowala (JP)
dieta
Kto dużo ryb je...