Wakacje

1. Data: 2001-04-04 02:48:37

Temat: Wakacje
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Zbliza sie wreszcie ten wyczekiwany czas wakacji. Wyjezdzamy na dwa
tygodnie w ten weekend. Nie moge sie doczekac.
Zalaczam tu link do mojej ftp site, z ktorej mozna sciagnac moja
najnowsza "ksiazeczke" kucharska, po angielsku, "Baking with Magdalena",
ktora bedzie rozdawana studentom, ktorych bede uczyc na jesieni (nie
latem, jak sie okazuje). Jest to 13 przepisow na podstawowe ciasta, z
uncjami, mililitrami, i innymi przelicznikami, zeby byly te przepisy
mozliwie uniwersalne.

Jest to plik pdf, ktory mozna otworzyc w acrobat reader i wydrukowac jak
kto chce.

ftp://ftp.west.net/pub/users/magda/BWM.pdf

Magdalena Bassett

1. Data: 2001-04-04 03:38:33

Temat: Re: Wakacje
Od: "Ania Derejski" <a...@v...ca> szukaj wiadomości tego autora

UDANYCH WAKACJI !!!
Ania

1. Data: 2001-04-04 07:48:37

Od: "Dana" <d...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@w...net> napisał w wiadomości
> Zbliza sie wreszcie ten wyczekiwany czas wakacji. Wyjezdzamy na dwa
> tygodnie w ten weekend. Nie moge sie doczekac.
> Magdalena Bassett

Bawcie sie dobrze!
DanaB

1. Data: 2001-04-04 08:47:58

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 4 Apr 2001 09:48:37 +0200, "Dana" <d...@n...com.pl>
wrote:

>Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@w...net> napisał w wiadomości
>
>Bawcie sie dobrze!
>DanaB

sie tez pod tym podpisuje!

Krysia
K.T. - starannie opakowana

http://www.newsfeeds.com - The #1 Newsgroup Service in the World!
-----== Over 80,000 Newsgroups - 16 Different Servers! =-----

1. Data: 2001-04-04 10:56:59

Od: Magda Rzepka <m...@i...zabrze.pl> szukaj wiadomości tego autora

Udanych, slonecznych wakacji!
Uwazajcie na siebie i bawcie sie grzecznie ;)
Magda

1. Data: 2001-04-04 13:32:46

Od: "Magdalena W." <z...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett wrote in message <3...@w...net>...
>Zbliza sie wreszcie ten wyczekiwany czas wakacji. Wyjezdzamy na
>dwa tygodnie w ten weekend. Nie moge sie doczekac.
Baw sie dobrze, odpoczywaj i ciesz sie wiosna!
Pozdrawiam serdecznie
Magda

do Wilmy
grilowanie