Wanna akryl czy pokryta akrylem ??

11. Data: 2005-07-21 11:42:49

Temat: Re: Wanna akryl czy pokryta akrylem ??
Od: Piotrek <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>akurat raczej nie zaoszczedzi
>kafelki + materialy (bloczki ytong, klej, fuga) + robocizna
>nie wyjda pewnie duzo taniej - ale na pewno ladniej

OK moze rzeczywiscie by sie dalo ladnie zabudowac jak kto by to zrobil
fachowo, ale jednak ciete kafelki zawsze minimalnie widac,
tak mi sie przynajmniej wydaje, kiedys tak bylo ;)))
Chyba ze teraz nazedzia jakies laserowe sa i nie ma roznicy ;)

Odrzucilem na wstepie to mozliwosc nie tylko z powodu ze koszta pewnie
podobne, ale rowniez ze jezeli dobrze rozumem to taka obudowe mozna
zdejmowac jak przyjdzie potrzeba wymiany np. kolanka, bo w zabudowie
przez ten otwor niewiele mozna zrobic.....
Mam zabudowana wanne zeliwna od 15 lat i stwierdzilem ze skoro sa
obudowy to jest to lepszy pomysl ze wzgledow jak powiedzialem dostepu
do rur....i nie czepiajcie sie ze rur sie co wiosne nie wymienia ;))))
Ale po 15 latach wiem zeby sie przydalo a tu kuc wszystko.......
obudowy sie tylko zdejmuje, chyba i juz ;)

Zadzwonilem do fabryki tej Lamsan i powiedzieli ze to jest z zywicy,
a 2 mm pokryte akrylem i ze od strony akrylu to trwale, ale przy
montazu zeby uwazac bo jak puknie sie mocniej od lewej strony to moze
sie pojawic jakis 'pajaczek'......... sam juz nie wiem........chyba
lepiej zainwestowac wiecej i kupic akryl 100%.......

12. Data: 2005-07-21 14:24:25

Od: "Mariusz Wolek" <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piotrek" <p...@w...pl> wrote in message

> [...]
> zdejmowac jak przyjdzie potrzeba wymiany np. kolanka, bo w zabudowie
> przez ten otwor niewiele mozna zrobic.....

A jak czesto wymieniasz kolanko z PCV? A jak czesto gapisz sie na wanne?

> [...]
> Ale po 15 latach wiem zeby sie przydalo a tu kuc wszystko.......
> obudowy sie tylko zdejmuje, chyba i juz ;)

Po 15 latach to pewnie i tak bedziesz chcial polozyc nowe kafelki bo stare
sie znudzily. A do starych nowa wanna to taki sobie pomysl

MaW

13. Data: 2005-07-21 17:58:46

Od: Piotrek <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>A jak czesto wymieniasz kolanko z PCV? A jak czesto gapisz sie na wanne?

OK przekonaliscie mnie i za to wam dziekuje!
Po konsultacji jeszcze z jedna osoba wybralem wariant ze do moich
starych juz nietypowych plytek 15x15 wanne obloze ladnymi 10x10
(przy takim rozmiarze podobno bez ciencia da sie ten lekki luczek
zrobic) a te paski widzialem w sklepie nowa plytka 25x20 pocieta tez
wyglada to OK.
Dokupie do tych 10x10 nowa tarakote ( i tak mialem zmieniac) i razem
przynajmniej material bedzie kosztowal jak ta glupia obudowa ;)

>Po 15 latach to pewnie i tak bedziesz chcial polozyc nowe kafelki bo stare
>sie znudzily. A do starych nowa wanna to taki sobie pomysl
>
>MaW

Podobno teraz robi sie na magnesy ladne dzwiczki 20x25 i jest full
dostep, troche jeszcze zylem w innych kafelkowo technologicznych
realiach, dzieki jeszcze raz juz mi sie podoba :)
Biore dobra wanne bez obudowy i kafelki i macie racje ze tak jest
najlepiej !

Pozdrawiam
Piotr

14. Data: 2005-07-21 18:13:30

Od: "Adam Glaszcz" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Piotrek" <p...@w...pl> napisal w wiadomosci
> Podobno teraz robi sie na magnesy ladne dzwiczki 20x25 i jest full

Wymiary tch okienek sa rózne - musisz popatrzec jaki rozmiar bedzie pasowal
do twoich kafli

Adam

15. Data: 2005-07-22 06:44:48

Od: m...@p...pl (McMac) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 21 Jul 2005 13:14:19 +0200, Sierp <s...@s...sierp.net> wrote:

>akurat raczej nie zaoszczedzi
>kafelki + materialy (bloczki ytong, klej, fuga) + robocizna
>nie wyjda pewnie duzo taniej - ale na pewno ladniej

400 zł za 1.5m2 kafelek + kilka ytongów na wannę? Coś drogo liczysz.
Bo przecież z reguły wannę wymienia się przy okazji remontu (a więc
kafelkowania) łazienki.
--
- Maciej Kulawik ----------------
- m...@p...pl --------------

16. Data: 2005-07-22 12:55:23

Od: Piotrek <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>400 zł za 1.5m2 kafelek + kilka ytongów na wannę? Cos drogo liczysz.
>Bo przeciez z reguly wanne wymienia sie przy okazji remontu (a wiec
>kafelkowania) lazienki.

No ja wymieniam specjalnie przy wymianie tarakoty,
kafelki zostawiam ;)

WIec kafelki 10x10 do tego pasujaca tarakota 20x20 (plytki mam stare
15x15, wiec tych wielkolodow 35x35 nie kupie ;)) i powinno wygladac
spoko i kosztowac rozsadnie, a obudowa to rzeczywiscie bez sensu
pomysl i juz sie przekonalem ze obudowac nawet nowa bedzie lepiej ;)

taras: tynk, odwodnienie...
Witryna. Zabezpieczenie przed wlamaniem.
Materace
lodówka amica
Zamiana z hipoteka.