lodówka amica

1. Data: 2005-07-20 15:30:51

Temat: lodówka amica
Od: "Mariusz" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Od pewnego czasu w mojej lodówce
a dokładnie na tylnej ścianie wewnątrz
zbierają się krople wody, podobnie jak
na samym dole pod szklaną półką gdzie
mam warzywa... czym to może być spowodowane ?
efekt pocenia powoduje, że czasami wędlina,
i inne artykuły są mokre jak sobie z tym poradzic ?

Pozdrawiam
Mariusz

------
Auto Szyby K.R.Glass Maria Koberska
http://www.szybykoberski.pl
Ponad 8000 szyb samochodowych, profesjonalny montaz, atrakcyjne ceny,
wysylka szyb firma kurierska.

2. Data: 2005-07-20 16:11:09

Temat: Re: lodówka amica
Od: " zayzayer" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz <m...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> mam warzywa... czym to może być spowodowane ?
> efekt pocenia powoduje, że czasami wędlina,
> i inne artykuły są mokre jak sobie z tym poradzic ?

A te krople w miejscu gdzie jest parownik (chłodząca płyta) zamarają
czasami, czy nie?

3. Data: 2005-07-20 16:35:32

Od: "Mariusz" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A te krople w miejscu gdzie jest parownik (chłodząca płyta) zamarają
> czasami, czy nie?

nie

Mariusz

------

4. Data: 2005-07-20 17:32:42

Od: " zayzayer" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

No to masz problem. Może uciekać gaz. Tu tylko dobry chłodnik coś wymyśli.
Do tego czasu nie wyłączaj jej, ma iść cały czas!!!

5. Data: 2005-07-21 07:26:33

Od: Boban <b...@t...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 20 Jul 2005 17:30:51 +0200, Mariusz napisał(a):

> [...]
> mam warzywa... czym to może być spowodowane ?
> efekt pocenia powoduje, że czasami wędlina,
> i inne artykuły są mokre jak sobie z tym poradzic ?

Zobacz czy otwór pod parownikiem nie jest zapchany jakimiś farfoclami.
Jeżeli jest to trzeba go odetkać. U mnie często sie tak dzieje, sam nie
wiem czemu - może jakieś produkty dotykaja parownika i potem spadają w dół.
Tan otwór musi być drożny bo woda wylatuje nim na zawnątrz na taki talarzyk
i z niego odparowuje.

6. Data: 2005-07-21 07:52:37

Od: Boban <b...@t...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 20 Jul 2005 16:11:09 +0000 (UTC), zayzayer napisał(a):

> A te krople w miejscu gdzie jest parownik (chłodząca płyta) zamarają
> czasami, czy nie?

O czym świadczy zamarzania kropel na parowniku?

7. Data: 2005-07-21 07:55:42

Od: Michał Sobkowski <m...@f...adres.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 7/21/2005 9:52 AM, Boban napisał(a):

> O czym świadczy zamarzania kropel na parowniku?

O poprawnym działaniu lodówki. :-)

Michał
--
Michał Sobkowski, IChB PAN, Poznań
http://www.man.poznan.pl/~msob/

8. Data: 2005-07-21 10:17:28

Od: Włodek <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam ten sam problem ze swoją Amicą dwu agregatową już drugi raz jest
napełniana gazem fachowiec stwierdził,że jest nieszczelność i już nic nie da
rady zrobić trzeba kupić nową albo wstawić nowy parownik ale zmniejszy sie
poj. komory no i półki trzeba przyciąć chyba bez sensu, czeka mnie zakup
nowej tylko jakiej ??? Aż szkoda wyrzucać zamrazalka sprawna agregaty też
obudowa też a na złom -(:

9. Data: 2005-07-21 11:48:18

Od: " zayzayer" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Włodek <w...@n...pl> napisał(a):

> Ja mam ten sam problem ze swoją Amicą dwu agregatową już drugi raz jest
> napełniana gazem

To efekt taniej technologii w produkcji. Zaoszczędzili na Tobie jakieś
10 - 20zł. Generalnie problem się skończył po wprowadzeniu palnego gazu
R600a (izobutan). Teraz nie mogą oszczędzać te pare złotych, bo ten nowy gaz
nie może nigdy ulotnić się z lodówki. I jeszcze nie słyszałem żeby sie
ulotnił z jakiejkolwiek.

10. Data: 2005-07-21 14:45:10

Od: "RTJ" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Mariusz" <m...@o...pl> wrote in message
> Witam,

Witam - masz problem - masz lodowke Amica :-/
Tak bardziej serio - to przy okazji Twojego postu,
napisze ostrzezenie odnosnie Amici. Znajomi kupili sobie
lodowke Amica. Po ok. roku cala obudowa wewnatrz
popekala w kilku miejscach. Sama z siebie - sam bylem
swiadkiem i widzialem na wlasne oczy :-(
Byla na gwarancji, serwisant stwierdzil, ze faktycznie
cos dziwnego sie stalo i przywiozl druga lodowke.
Ta druga po ok 2 godzinach chodzenia - przestala
"buczec" i nigdy wiecej sie nie wlaczyla.
Teraz znajomi czekaja juz 2 tygodnie (bez lodowki !!!)
na kolejna wizyte pana serwisanta z Amici. Widocznie
sie zniechecil po takim niepowodzeniu :-(

To tyle na temat jakosci wyrobow i serwisu Amici.
Dziekuje za uwage

Romek
=> http://www.rtj-foto.com/galeria <= zapraszam do galerii fotografii

Zamiana z hipoteka.
Zapach lenteksu
szukam stolarza - schody !!!
zakup ekspresu do kawy - prosba w wyborze
Przedłużenie wężą