Re: Warszawianki drogie...

Data: 2005-05-20 16:01:12
Temat: Re: Warszawianki drogie...
Od: Mme Kitzmoor <s...@m...nie>

Na 20.05.2005, Maga <v...@u...pl> przeskrobal:

> Niestety, nawet nie wiedziałam, że coś takiego tam jest, a to dobrze
> wiedzieć. Jakoś w tych rejonach w kwestii sklepów znam Bestmal i to co mam
> pod samym nosem, a dalej się nie zapuszczałam nigdy, a może trza. Choć ja tu
> mieszkam do końca czerwca to już chyba późno trochę :))

Ja się u nich głównie w herbaty i olejki eteryczne zaopatruję. Ale
zauważyłam, że na półkach stoją również czasem kosmetyki, chociaż nie
przyglądałam się uważnie. Może warto wypróbować? Zwłaszcza jak lubisz
naturalne preparaty.

Pozdrawiam
Iff

--
Are you cool enough to wear slippers in public?
http://glinki.com/?l=fwm04r