Warto wiedzieć

11. Data: 2012-02-09 22:26:25

Temat: Re: Warto wiedzieć
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 9 Feb 2012 23:10:13 +0100, Andy Niwiński napisał(a):

> "Ikselka" >
>
> No to po jaką kurwę zacytowałaś całość - gwiazdo internetu?

Może po to, byś mógł napisać "kurwa". Dawno czegoś tak mądrego i wiele
wnoszącego w wątek nie czytałam. Warto było :->
--

XL

12. Data: 2012-02-09 23:35:01

Od: Andy Niwiński <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag

> Może po to, byś mógł napisać "kurwa". Dawno czegoś tak mądrego i wiele
> wnoszącego w wątek nie czytałam. Warto było :->

Bardzo przepraszam.
Obraziłem kurwy, wszak na pewno są o wiele bardziej od ciebie godne
szacunku.
Szkoda, że nie ma już Panslawa, miałaś chociaż kolegę - debila. Fajnie sobie
kląskaliście.

13. Data: 2012-02-10 12:24:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 10 Feb 2012 00:35:01 +0100, Andy Niwiński napisał(a):

> [...]
> szacunku.
> Szkoda, że nie ma już Panslawa, miałaś chociaż kolegę - debila. Fajnie sobie

Spadaj, półmęska wypluwko.
--

XL

14. Data: 2012-02-10 19:51:55

Od: Andy Niwiński <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@g...pl>
> Spadaj, półmęska wypluwko.

Oj, bo skonam, xdebilka się zapluła....

15. Data: 2012-02-10 22:35:17

Od: Bydlę <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2012-02-09 10:28:47 +0000, "Andrzej" <k...@o...eu> said:

> Myślę

Bezczelnie kłamiesz i za to trafiasz do wora z debilami.
;>

--
Bydlę

16. Data: 2012-02-11 00:19:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 10 Feb 2012 20:51:55 +0100, Andy Niwiński napisał(a):

> "Ikselka" <i...@g...pl>
>

> Oj, bo skonam, xdebilka się zapluła....

Ciebie wypluto.

Robot do kuchni