Re: Warunek

1. Data: 2002-09-17 08:21:45

Temat: Re: Warunek
Od: "Małgorzata Krzyszkowska" <z...@p...onet.pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona" <1...@w...pl> napisał w wiadomości
news:am5476$8eu$1@news.tpi.pl...
> Gdyby postawiono wam warunek: wasza matka albo wasz chlopak, co byscie
> wybrali?

Dla mnie jest zawsze jedna odpowiedz. Ta młoda osoba powinna wybrać siebie
cokolwiek to dla niej oznacza. To jest jej życie i nie przeżyje go za nią
ani jej matka ani jej chłopak. Moi rodzice też kiedys postawili mi taki
warunek. Potrzebowałam dwóch lat żeby zrozumieć co jest dla mnie dobre.
Trzymam kciuki za Twoją młodą przyjaciółkę aby odkryła co jest dla niej
ważne.
--
Pozdrawiam Małgosia