Re: Wasze preferencje polityczne...

331. Data: 2011-10-06 11:34:30

Temat: Re: Wasze preferencje polityczne...
Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka"

> Odpowiedź post wyżej - pomiń inwektywy :-)

Wybacz, ale chyba mam dzisiaj głowę tylko do byka i nie potrafię nijak
doczytać się informacji o liczebności przebadanej próbki. Obojętnie czy
czytam wersję bez inwektyw czy z łącznie z nimi :(

pzdr
olo

332. Data: 2011-10-06 11:36:39

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka"

>Nie no, spoko facet.
>Dzieki piatce za roczny egzamin z rachunku
>prawdopodobienstwa mialam bardzo sensowna
>srednia ;)
Żółwik, beczka i piąteczka ;) skoro jesteśmy przy polityce ;)

pzdr
olo
PS Wiesz jak jest "żółwik morski"?

333. Data: 2011-10-06 11:50:15

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Paź, 13:36, "olo" <o...@o...pl> wrote:

> skoro jesteśmy przy polityce ;)

Caly czas, jak widac powyzej ;)

> PS Wiesz jak jest " wik morski"?

Nie wiem, co stoi przed literkami "wik" :)
Bo google co jakis czas kasuja mi pliterki.
Wiec napisz bez polskich - i przy okazji
wytlumacz ;)

334. Data: 2011-10-06 11:52:27

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Paź, 13:25, "Qrczak" <q...@o...pl> wrote:
> Dnia dzisiejszego niebo Hanka wylaz o do ludzi i marudzi:
> Podzieliłabyś się, coooo

Juz juz sie teleportuje do Ciebie caly garnek :)

> Qra, i ordynarna zupa ogórkowa

A ja uwielbiam ogorkowa - tyle, ze na spacerze
mi sie kozaki i prawdziwki rzucaly pode stopy,
no i jakze ich nie podniesc ;)

335. Data: 2011-10-06 11:57:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 6 Oct 2011 13:34:30 +0200, olo napisał(a):

> Wybacz, ale chyba mam dzisiaj głowę tylko do byka i nie potrafię nijak
> doczytać się informacji o liczebności przebadanej próbki. Obojętnie czy
> czytam wersję bez inwektyw czy z łącznie z nimi :(

Opieram się na obserwacji znajomych i mniej znajomych członków... upsss,
zasiadających w komisjach wojskowych - oni mają naprawdę materiału dosyć,
jak sądzisz? O liczby nawet nie pytałam 333-)

--
XL

336. Data: 2011-10-06 12:12:45

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka"

>Nie wiem, co stoi przed literkami "wik" :)
zolwik morski - wykonuje sie jak zwyklego zlowika, tylko przed trzeba
oblizac pierwsze paliczki wszystkich oprócz kciuka palców ;)

pzdr
olo

337. Data: 2011-10-06 12:16:30

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Paź, 14:12, "olo" <o...@o...pl> wrote:
> U ytkownik "Hanka"
> zolwik morski - wykonuje sie jak zwyklego zlowika, tylko przed trzeba
> oblizac pierwsze paliczki wszystkich oprocz kciuka palcow ;)

Omatko :)

No dobra, moze byc morski.
[ czego sie nie robi dla konkretnych facetow ;) ]

338. Data: 2011-10-06 12:25:53

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
> Dnia dzisiejszego niebożę zażółcony wylazło do ludzi i marudzi:

> Weź się w garść. Jeśli to nie kłopot.
Nie kłopot było przez ostatni miesiąc, ale dzisiaj mam doła ...

339. Data: 2011-10-06 12:26:31

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka"

> Opieram się na obserwacji znajomych i mniej znajomych członków... upsss,
> zasiadających w komisjach wojskowych - oni mają naprawdę materiału dosyć,
> jak sądzisz?

Sądzę że bajdurzą skoro wysnuli takie wnioski obserwacyjne.
Po pierwsze primo;) naukowcy badający ten temat zgodnie z metodologią
naukową, stwierdzili brak jednoznacznej korelacji wielkości tego organu w
stanie bojowym a stanem zwykle okazywanym na lekarskich komisjach. Po drugie
primo :) znaleziono korelację ale głownie z kolorem skóry oraz właśnie z
wzrostem osobnika. Tych o których ty wspominasz nie znaleziono :(

pzdr
olo

340. Data: 2011-10-06 12:32:05

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka"

>Omatko :)

>No dobra, moze byc morski.
>[ czego sie nie robi dla konkretnych facetow ;) ]
Nie jestem fanem :) kiedyś tylko bardzo rozbawiła mnie prezentacja morskiego
zolwika :)
Chyba jestem konserwatystą jeżeli chodzi o międzyludzkie kontakty :))

pzdr
olo

powierzchowność i oszukiwanie siebie
Kilka nagrań specjalnie dla Was :)
Re: Jeszcze Nergal
Jedzmy karaluchy, jedwabniki i świerszcze.
rozpraszanie się