Re: Wasze preferencje polityczne...

511. Data: 2011-10-07 20:52:13

Temat: Re: Wasze preferencje polityczne...
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> To żart, ale nie pozbawiony sensu. TO się zaczyna zapewne właśnie tak.

Nie zaczyna. Ja nie mam tendencji do tycia. Jem nie dla jedzenia, ale
dla smaku. Za bardzo leniwa jestem, żeby się nad tym zastanawiać.

--

Paulinka

512. Data: 2011-10-07 20:53:00

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kiwiko pisze:
> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:j6no68$an4$24@node2.news.atman.pl...

> tylko nie przesadzaj ;)

Przesadzę, jak Ci wyżła na spacer w knieje wyciągnę ;)

--

Paulinka

513. Data: 2011-10-07 20:54:27

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Co? Na jakiej grupie?

Na tej. Miał ksywkę Piotr.

--

Paulinka

514. Data: 2011-10-07 20:56:39

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-07 22:31, Paulinka pisze:

> Ewa krygujesz się.

Wcale się nie kryguję. Właśnie znalazłam tamten wątek i sobie
przejrzałam. Strasznie długaśny. Coś tam się poprztykałyśmy, ale nie
jest to dla mnie jakaś trauma.

> Na p.s.d. byłam jak zły omen dla Ciebie (agresywna, upierdliwa etc.).

Co najwyżej odrobinę dziecinna, ale się bardzo postarzałaś ostatnio. ;)

A w ogóle to mam chyba dziury w pamięci. Albo po prostu nie
przywiązuję AŻ takiej wagi do tego, co się tutaj dzieje.

Ewa

515. Data: 2011-10-07 20:59:46

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-07 22:54, Paulinka pisze:

> Na tej. Miał ksywkę Piotr.

Musiałam pominąć tamtą Waszą rozmowę.

Choć nie wiem jak zmieniałby nicki, to raczej nie ma szans, żebym go nie
poznała.

Ewa

516. Data: 2011-10-07 21:00:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 07 Oct 2011 21:46:32 +0200, Paulinka napisał(a):

> Niezależenie też suię z czegoś bierze.

Z braku ambicji.
--
XL
Tak, Wildstein ma rację. Głosuję na PiS!

517. Data: 2011-10-07 21:01:17

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> [...]
> jest to dla mnie jakaś trauma.

> Co najwyżej odrobinę dziecinna, ale się bardzo postarzałaś ostatnio. ;)

Nie miałam wyjścia, miałam wtedy 22 lata, teraz 30 :)

> A w ogóle to mam chyba dziury w pamięci. Albo po prostu nie przywiązuję
> AŻ takiej wagi do tego, co się tutaj dzieje.

A dla mnie to trening intelektualny (kury domowe etc;-) ).

--

Paulinka

518. Data: 2011-10-07 21:03:27

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-07 23:01, Paulinka pisze:

> A dla mnie to trening intelektualny (kury domowe etc;-) ).

A mnie się zawsze wydawało, że ja to się tak emocjonuję tutaj. Ale w
gruncie rzeczy to chyba jak szybko mnie wznosi, tak szybko mi potem
opada. ;)

Ewa

519. Data: 2011-10-07 21:03:41

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Z braku ambicji.

Ambitnie to Madonna posiada paski brzuch przed 60-tką...

--

Paulinka

520. Data: 2011-10-07 21:04:31

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-07 21:46, Paulinka pisze:

> Niezależenie też suię z czegoś bierze.

Z wielu różnych przyczyn.

Ewa

powierzchowność i oszukiwanie siebie
Kilka nagrań specjalnie dla Was :)
Re: Jeszcze Nergal
Jedzmy karaluchy, jedwabniki i świerszcze.
rozpraszanie się