Re: Wasze preferencje polityczne...

51. Data: 2011-09-30 09:44:30

Temat: Re: Wasze preferencje polityczne...
Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> Ale najgorsze jest to, że PJN chce także zrobić niedobrze tym, którzy wolą
> niedobrze. Vide - całkowita rezygnacja z zasiłków dla bezrobotnych (o ile
> dobrze zapamiętałam).

I zupełnie nie na temat, moje ulubione, ale za to jakże pasuje zamiast
puenty:
http://remekdabrowski.blox.pl/2011/05/Obietnice.html

Qra

52. Data: 2011-09-30 09:52:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 30 Sep 2011 08:36:45 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia dzisiejszego niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> W sumie to wszyscy chcą zrobić dobrze wszystkim. A ci, co wolą niedobrze, to
> na kogo mają głosować, hę?
>
> Qra

Poczekać na kolejne... pączki. Wyborcze.
--
XL

53. Data: 2011-09-30 10:01:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 30 Sep 2011 11:14:42 +0200, medea napisał(a):

> [...]
-miedzy-twoimi-nogami-a67217/

> Oj, Qra, ale Dębski proponował wbić Cię W mundur strażaka, a nie NA
> strażaka. Wstydź się! ;)
>
> BTW Nie wiem, co to z tymi strażakami jest, ale na studiach krążyła
> plotka, że panny oddają się strażakom w windach w akademiku, po
> uprzednim fałszywym alarmie. ;)

Po! - chyba przed...

--
XL

54. Data: 2011-09-30 10:05:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 30 Sep 2011 12:01:09 +0200, Ikselka napisał(a):

>>> http://www.kciuk.pl/Przystojni-strazacy-ugasza-pozar
-miedzy-twoimi-nogami-a67217/

> Po

?

- chyba przed...

j.p.

--
XL

55. Data: 2011-09-30 10:05:54

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-30 11:34, Przemysław Dębski pisze:

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

>>> http://www.kciuk.pl/Przystojni-strazacy-ugasza-pozar
-miedzy-twoimi-nogami-a67217/

> Plociuch !

E tam, jak teraz patrze na te zdjęcia, to zaczynam żałować... ;)

Ewa
...już szron na głowie, już nie to zdrowie...

56. Data: 2011-09-30 10:08:39

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-30 11:44, Qrczak pisze:

> I zupełnie nie na temat, moje ulubione, ale za to jakże pasuje zamiast
> puenty:
> http://remekdabrowski.blox.pl/2011/05/Obietnice.html

Świetne!

Ewa

57. Data: 2011-09-30 10:18:26

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

-miedzy-twoimi-nogami-a67217/

> E tam, jak teraz patrze na te zdjęcia, to zaczynam żałować... ;)

Niby że plotki, a się okazuje że zdjęcia masz !

> ...już szron na głowie, już nie to zdrowie...

Sratatata, nie szukaj wymówek, call 998 ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

58. Data: 2011-09-30 10:38:52

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-30 12:18, Przemysław Dębski pisze:

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

-miedzy-twoimi-nogami-a67217/

> Niby że plotki, a się okazuje że zdjęcia masz !

Chciałabym mieć, ot co!

> Sratatata, nie szukaj wymówek, call 998 ;)

Kiedy mam system p-poż. ;)

Ewa

59. Data: 2011-09-30 10:44:35

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

-miedzy-twoimi-nogami-a67217/

> Chciałabym mieć, ot co!

Nie rozumiem. Chciałabyś mieć zdjęcia na które patrzysz ? ? ?

> Kiedy mam system p-poż. ;)

A kto jak nie strażak powinien dokonać przeglądu systemu ? ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

60. Data: 2011-09-30 10:52:35

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
-miedzy-twoimi-nog

> Niby że plotki, a się okazuje że zdjęcia masz !

> Sratatata, nie szukaj wymówek, call 998 ;)

A ile to będzie w centymetrach?

Qra, z linijką

powierzchowność i oszukiwanie siebie
Kilka nagrań specjalnie dla Was :)
Re: Jeszcze Nergal
Jedzmy karaluchy, jedwabniki i świerszcze.
rozpraszanie się