Re: Wątek.

From: "pat&ks" <p...@t...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
<i7td5o$q5u$1@inews.gazeta.pl>
<4ca24acd$0$27035$65785112@news.neostrada.pl>
<i7tk8c$n9t$1@inews.gazeta.pl>
Subject: Re: Wątek.
Date: Wed, 29 Sep 2010 16:25:45 +0200

Użytkownik "vonBraun" <i...@g...pl> napisał w wiadomości
news:i7tk8c$n9t$1@inews.gazeta.pl...

> Nie? Czy chodzi Ci o to, że warstwy te nie mają "intencji"?

to był wyraz tego ,że góra dół w "płaszczyźnie"
neruoanatomi mi nie leży - niczego sensownie nie tłumaczy

ale funkcjonalnie np. ewolucyjnie stary mózg i nowy
jako dół i góra to prędzej

> A i zapomniałem - ten "dobry" i "zły" jak pisałem należy wziąć w duży
> cudzysłów.
> Spostrzeganie służy działaniu, tu leżą owe "złe/dobre intencje" określony
> sposób działania może sprzyjać albo wytwarzaniu wokół siebie chaosu albo
> "konstrukcji". Jedni dobrze czują sie w chaosie inni lepiej w świecie
> ustrukturowanym. Komplementarnośc obu sposobów działania czyni oba
> niezbędnymi, lecz nadużywanie chaosu zostawia z niczym. Tyle w kwestii
> pełnego objaśnienia moich racjonalizacji.
> Jednak takie objaśnienie mnie nie zadowala.

no tu całe zagadnienia - porządek/chaos
samoroganizacja i struktury grupowe
które mie też ciekawią - ale ten wątek i tak już
pęka w szwach :)))