Re: Wątek.

From: "pat&ks" <p...@t...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
<4c9f824b$0$27041$65785112@news.neostrada.pl> <i7nvtl$941$1@news.onet.pl>
<i7o0gm$bb6$1@news.onet.pl> <m8sr56inlmrc$.ymcjsxhcgvw9$.dlg@40tude.net>
<i7od49$h5l$1@news.onet.pl> <en617ke642y8$.qgcwqcysv9re.dlg@40tude.net>
<i7oe5j$5du$4@node2.news.atman.pl>
<f4krw6kr7k7d.zhsdbjm874lp$.dlg@40tude.net>
<i7q4vi$n2s$1@inews.gazeta.pl> <i7q763$v10$1@news.onet.pl>
<c...@x...googlegroups.com>
<i7qsig$3jo$1@news.onet.pl> <i7qu2j$ams$2@node1.news.atman.pl>
<i7quuc$bg3$1@news.onet.pl> <i7qved$ams$6@node1.news.atman.pl>
<4ca103b1$0$27038$65785112@news.neostrada.pl>
<i7r0qv$3ra$1@inews.gazeta.pl>
<4ca10b21$0$22801$65785112@news.neostrada.pl>
<i7r89l$ojg$1@inews.gazeta.pl>
<4ca20017$0$21007$65785112@news.neostrada.pl> <i7ut9h$9a9$1@news.onet.pl>
Subject: Re: Wątek.
Date: Wed, 29 Sep 2010 16:26:11 +0200

Użytkownik "zażółcony" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
news:i7ut9h$9a9$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "pat&ks" <p...@t...pl> napisał w wiadomości

> Pozwolę sobie się wtrącić.
> Widzę w tym co mówisz jednak 'na siłę' spłaszczanie

jak na mnie to i tak ten mail były rekordow długi :)))))

..
> A moim zdaniem ta dwuwartościowa logika nie opisuje
> dobrze rzeczywistości - choć rzeczywiscie bardzo wielu ludzi

to nie był opis rzeczywistości - tylko analiza argumentacji
przedstawionej przez VB
.

> Bo pokaż mi chociaż jedną osobę, która właśnie tak zrobiła
> - skorzystała z podsuniętej przez życie 'atrakcji', np. porzuciła
> rodzinę dla kogoś nowego - i tym ruchem 'wygrała na całe
> dalsze życie'.

pewnie i takie osoby sie znajdą

ale poza wielkimi przewartościowaniami
na skale całego życia - bywają
zauroczenia jedno-wieczorne ( że tak to ujmę)
z kacem moralnym/psychicznym od rana
- zaprzeczysz ?

> Głęboka świadomość iluzoryczności tego, co postrzegamy
> stawia w zupełnie innej perspektywie odczywane przez
> nas lgnięcia do tego, co przed oczami. Dlatego, podobnie jak
> 'vonBraun' ja także nie lubię terminu 'wierność', a już szczególnie
> zestawionego w postaci dwuwartościowej logiki 'albo wierność'
> albo 'otwartość i atrakcje'.

no to sobie nie lub ( nie lubcie) czy ja Ci zabraniam :))))))

> Jakie atrakcje, panie ?
> Jakie atrakcje ?
> Jakie 'jeszcze widocznie nie spotkałeś tej właściwej osoby" ?

takiej z którą sie popłynie - a potem nie wie jak to się
stało i czemu :))))

> Wiernosć to skutek uboczny świadomości chwilowych iluzji,
> które nam funduje organizm, nie zawsze dobrze zbalansowany
> hormonalnie. Ot i cała tajemnica ...

pozwól , że sie nie zgodze i zachowam odrębne zdanie :)))))

> Patrz, panie- same truizmy zamiast tajemnic życia ...
oby sie nie zatruł - czego ( by nie ) Ci życzę :))))