Re: Watki (bylo Re: Juz nie ...

1. Data: 2002-04-21 11:57:45

Temat: Re: Watki (bylo Re: Juz nie ...
Od: a...@c...pl (Andrzej Abraszewski) szukaj wiadomości tego autora

witaj Pearl , odpisujesz mi gdym skrobnal Ci, tu na grupe cos takiego tak :

From: a...@c...pl (Andrzej Abraszewski)
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Dyskusja nad projektem Rozporzadzenia
Date: 29 Mar 02 08:32:37 GMT

oraz

From: a...@c...pl (A.A.)
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Pismo przewodnie
Date: 15 Apr 02 10:44:26 GMT

i to z galazka oliwna, pomyslem na rozejm, na wspolna prace ...

A com dostal ?

P > w zwykłym dla Ciebie tonie, pogadamy. :-)

Od ZAWSZE, od poczatku istnienia Grupy taki byl wlasnie moj ton. Akcje,
projekty, namawianie do WSPOLNEJ, ciezkiej pracy, to pomoc, troska o
innych ....

Problem byl zawsze z inna orkiestra ktora chciala swoje grac, ktora
falszowala a jesli nawet nie to grala tak glosno ze nasza (grupowa)
melodia nie mogla sie przebic. Masz archiwum wiec wiesz kto i jak
gral. Kto szarpal (struny), kto walil (jak) w beben, kto tylko
potrafil trabic (wrecz ryczec) jak krowa (co mleka malo daje), kto nie
slyszac co gra, gral swe nutki ...

Wiesz Pearl, zbliza sie piata (sic !) rocznica istnienia grupy. Moze
na wtedy cos napisze. Pomysl z orkiestrami bardzo mi przypasil ;-)

tym-czasem pa

zmywam sie (jesli mi oczywiscie .ujek ;-) pozwoli )

A.A.

--------
Czujesz sie na siłach ? Masz coś do zaproponowania ? Chcesz
powalczyć o swoje sprawy ? - to spróbuj swoich sił w Stowarzyszeniu
Internetowej Społeczności Osób Niepełnosprawnych "SamiSobie"
http://sison.clan.pl . Może uda Ci się coś zyskac ...