Weekend poswiecony urodzie

1. Data: 2005-04-21 09:45:51

Temat: Re: Weekend poswiecony urodzie
Od: "Ola" <o...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "..." <n...@m...maila> napisał w wiadomości
news:d4agmh$o17$1@news.onet.pl...
> [...]
> Cos chcesz w tym czasie zbroic??? Gdyby moj facet zaproponowal mi cos
> takiego to patrzylabym na niego conajmniej podjrzanie... I chyba na czas
tej
> wizyty wynajelabym jakiegos detektywa zeby sprawdzil co malzonek robi w
tym
> czasie (bo moze zabawia sie ze swoja sekretarka :)). A jak by sie okazalo
ze
> nic nie robil to przyprowadzilabym lekarza, aby sprawdzil czy oby z nim na
> pewno wszystko w porzadku.... Przykro mi ale takie mialam skojarzenie :D

buehehehe ja tez od razu sobie o "tym" pomyslalam :D i tak samo jak Ty-
zaczelabym cos podejrzewac, gdyby moj facet zaproponowal cos takiego... :)))

Pozdrawiam
Ola

1. Data: 2005-04-22 07:24:49

Od: "Ola" <o...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

o kurcze ale jazda sie zrobila podczas jednej doby :D
a wszystko przez to ze 1 glupi zarcik :)

> To nie wiem, chyba powinnam na samym wstepie napisac UWAGA, TERAZ BEDZIE
> ZART. Przykro mi jesli Jacka urazilam, nie to bylo moim zamiarem. Staralam
> sie emotikonami cos przekazac ale jak widac, nie udalo mi sie. Do tego
> trzeba chyba byc Chmielewska (czytaj miec talent)...Pocieszam sie ze
chociaz
> Ola odebrala to wlasciwie i chwala jej za to :D
>
> Pzdr. Magda

wyglada na to ze trzeba uprzedzac ze to ma byc zart, bo nie wszyscy sie na
zartach znaja... ;]
widzisz Magda, wyszlysmy na chorobliwie zazdrosne, podejrzliwe i nieufne
hetery :D
dla mnie EOT (glupiemu trzeba ustapic, a nieznajacym sie na zartach-
odpuscic)

pozdrawiam goraco
Ola

ps.
trzeba bylo jednak napisac OT bo nie odpowiedzialysmy na konkretne pytanie
Jacka, a jeszcze bezpieczniej byloby napisac OT-ZART :D

1. Data: 2005-04-22 09:25:47

Temat: Weekend poswiecony urodzie
Od: Jacek Witkowski <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam zamiar zafundowac zonie takie cos. Chodzi o to, zeby sobie
wypoczela, zabawila sie, a zgraja kosmetyczek i innych specjalistow od
tych magicznych czynnosci sie przy niej uwijala. Oczywiscie zeby nie
bylo wtopy - prosze o namiary sprawdzone i w miare aktualne.
Mozecie pomoc? No bo kto, jak nie Wy... ;-)

Pozdrawiam,
Jacek\/\/

1. Data: 2005-04-22 09:38:27

Od: "..." <n...@m...maila> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Witkowski" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]

pewno wszystko w porzadku.... Przykro mi ale takie mialam skojarzenie :D

Pzdr. Magda, ktorej maz nie funduje takich przyjemnosci (i moze dobrze bo
doprowadziloby mnie to do choroby nerwowej :D)

1. Data: 2005-04-22 09:44:47

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

... wrote:

> pewno wszystko w porzadku.... Przykro mi ale takie mialam skojarzenie :D

Przykro to jest czytac twoj post...

A do autora: napisz moze, jaki region kraju Cie interesuje...

D.
--
Koniec kazdego nurkowania to sytuacja awaryjna. |
Inaczej kto by chcial wychodzic z wody ? | (c) Konrad Dubiel

1. Data: 2005-04-22 10:01:55

Od: "..." <n...@m...maila> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

> Przykro to jest czytac twoj post...

E tam :) Dlaczego zaraz przykro. Moj facet jak wspominam o kosmetyczce i
innych tego typu zabiegach zawsze z powazna mina stwierdza ze jest mi to
zupelnie niepotrzebne bo i tak jestem piekna :) I nie widze tu powodow do
smutku :D Od niego wole dostawac inne prezenty, np zaproszenia na wspolne
kolacje do dobrych restauracji czy na ciekawe romatyczne wyjazdy we dwoje...
Po prostu ma on typowo meskie podejscie (tu od razu zaznaczam ze na pewno sa
wyjatki i sa mezczyzni ktorzy uwazaja inaczej)i powtarza ze kosmetyczka jest
zupelnie zbednym wydatkiem, bo on i tak nie widzi roznicy-czy przed wizyta
czy po :D A z racji tego ze mysli tak a nie inaczej, moja reakcja bylaby
wlasnie taka a nie inna.

Pozdrawiam wiosennie. Magda

1. Data: 2005-04-22 10:05:20

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

... wrote:

> E tam :) Dlaczego zaraz przykro. Moj facet jak wspominam o kosmetyczce i
> innych tego typu zabiegach zawsze z powazna mina stwierdza ze jest mi to
> zupelnie niepotrzebne bo i tak jestem piekna :)

Jakze oryginalne. No pozazdroscic normalnie.

> I nie widze tu powodow do
> smutku :D

Ty moze i nie, ale mnie byloby ciezko zyc z brakiem elementarnego
zaufania do partnera (bo w koncu o to chodzilo w Twoim poscie).

Od niego wole dostawac inne prezenty, np zaproszenia na wspolne
> kolacje do dobrych restauracji czy na ciekawe romatyczne wyjazdy we dwoje...

Bo wtedy jestescie we dwoje i mozesz go dobrze skontrolowac ?

D.

1. Data: 2005-04-22 10:13:44

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 4/22/2005 11:38 AM,Użytkownik ... usiadł wygodnie i napisał:

> Hmmm.... Nie wiem jak Wam, ale mnie wydaje sie to cokolwiek podejrzane....

Mi w żadnym wypadku nie wydaje się to podejrzane, wprost przeciwnie,
poczułabym się mile połechtana taką troską o mnie.

> [...]
> pewno wszystko w porzadku.... Przykro mi ale takie mialam skojarzenie :D

Może warto się zastanowić, skąd się takie nastawienie bierze, hmmm?

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

1. Data: 2005-04-22 11:02:39

Od: Jacek Witkowski <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia wrote:

> Przykro to jest czytac twoj post...
>
> A do autora: napisz moze, jaki region kraju Cie interesuje...
>
> D.

A, slusznie. Cos w promieniu ok. 300 km od Gdanska. Dzieki za pierwszy
konkretny odzew.

A do "..."
Romantyczne kolacje i inne przyjemnosci nie wykluczaja tej -
przeznaczonej wylacznie dla Niej. Ja rowniez uwazam ze mojej Rybie nie
sa potrzebne zadne smarowidla ani inne meczarnie, ale skoro Ona uwaza
inaczej - co ja sie bede sprzeczal?
Zamiast wydawac kase na detektywa jestem pewien, ze Rybka przeznaczy ja
na mnie - na nowa plyte Zappy, czy Floydow, na nowa fajke, czy na
lokomotywke lub wagonik do mojej kolekcji.
Rozumiesz caloksztalt?
Jesli tak, to fajnie i podaj jakies namiary - jesli znasz.
Jesli nie - to pozostan z Twoim pojmowaniem rzeczy w rynsztoku mojego
swiata i nie fatyguj sie z odpowiedzia.

Pozdrawiam niezmiennie,
Jacek\/\/

1. Data: 2005-04-22 11:08:06

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

... napisał(a):

> Pzdr. Magda, ktorej maz nie funduje takich przyjemnosci (i moze dobrze bo
> doprowadziloby mnie to do choroby nerwowej :D)

A może już się jej nabawiłaś pod kątem TŻ? Pytam poważnie, bo mnie by
coś takiego do głowy nie przyszło.

Ewa

Podziekowanie za milosc
Środek na schudnięcie na bazie ananasa?