Wentylator łazienkowy z czujnikiem wilgoci - ma ktoś?

1. Data: 2013-08-26 21:00:45

Temat: Wentylator łazienkowy z czujnikiem wilgoci - ma ktoś?
Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Zastanawiam się nad takim wynalazkiem, Silent Design mi się rzucił w
oczy ładną stylistyką. Nie wiem czy rzeczywiście taki cichy i wart tej ceny.
No i jest wersja właśnie z czujnikiem wilgoci. Odpadła by mi kombinacja
z kolejnym wyłącznikiem extra dla wentylatorka
Tylko jak się toto w praktyce sprawuje? Ma ktoś?

Irokez

2. Data: 2013-08-27 08:48:24

Od: "Jan Koval" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Irokez" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> No i jest wersja właśnie z czujnikiem wilgoci. Odpadła by mi kombinacja
> z kolejnym wyłącznikiem extra dla wentylatorka

Dobrze by było, gdyby miał własne zasilanie nie przez włącznik światła. Wtedy z
czujnik wilgotności ma sens.

J.

3. Data: 2013-08-27 17:03:12

Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-08-27 08:48, Jan Koval pisze:
> Dobrze by było, gdyby miał własne zasilanie nie przez włącznik światła. Wtedy z
czujnik wilgotności ma sens.

No właśnie własne zasilanie mam. Jakbym chciał dożołyć wyłącznik to na
pewno nie pod światła tylko osobno musiałbym kombinować.

--
Irokez

4. Data: 2013-08-28 07:16:39

Od: "Jan Koval" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No właśnie własne zasilanie mam. Jakbym chciał dożołyć wyłącznik to na
> pewno nie pod światła tylko osobno musiałbym kombinować.

Mam dwa. Nie pamietam jakich firm. Jeden działa wyśmienicie. Drugi (z timerem) nie
działa na wilgoć.
Albo uszkodzony albo czegoś nie rozumiem.

Ale z czujnikiem wilgotności będzie działał zawsze (o ile będzie w ogóle)
kiedy wilgotność przekroczy założony próg niezależnie czy ktoś jest w pomieszczeniu
czy nie.

J.

5. Data: 2013-08-29 14:43:29

Od: Pablo Eldiablo <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 26 sierpnia 2013 21:00:45 UTC+2 użytkownik Irokez napisał:
> [...]
>
> z kolejnym wyłącznikiem extra dla wentylatorka
>
> Tylko jak się toto w praktyce sprawuje? Ma ktoś?

Mam ten wlasnie wentylator - w wersji z czujnikiem wilgotnosci.
W praktyce nie jest zle, ale niestety calkiem nieslyszalny nie jest :) - ale mimo
wszystko jeden z cichszych, z jakimi sie zetknalem.
Wentylator mozna podlaczyc w dwojaki sposob: aby uruchamiany byl wylacznie czujnikiem
wilgotnosci (poziom czulosci ustawia sie indywidualnie), albo rowniez razem z
oswietleniem.
Ja u siebie mam kilka roznych zrodel swiatla wlaczanych niezaleznie i jeden z nich
zawsze uruchamia takze wentylator. Jesli uzywam innego zrodla swiatla, wentylator
uruchamia sie samoczynnie dopiero po osiagnieciu okreslonego poziomu wilgotnosci w
lazience.

Pozdr.,
pablo

Drzwi suwane do garderoby na panele czy posadzkę?
Pentagram Monstr -- kolejna od_słona
Allegro i piksel_sklep
Re: Allegro i piksel_sklep
Re: Allegro i piksel_sklep