Re: Wentylator łazienkowy z czujnikiem wilgoci - ma ktoś?

From: "Jan Koval" <j...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Wentylator łazienkowy z czujnikiem wilgoci - ma ktoś?
Date: Wed, 28 Aug 2013 07:16:39 +0200

Użytkownik "Irokez" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
news:521cbfb2$0$1263$65785112@news.neostrada.pl...

> No właśnie własne zasilanie mam. Jakbym chciał dożołyć wyłącznik to na
> pewno nie pod światła tylko osobno musiałbym kombinować.

Mam dwa. Nie pamietam jakich firm. Jeden działa wyśmienicie. Drugi (z timerem) nie
działa na wilgoć.
Albo uszkodzony albo czegoś nie rozumiem.

Ale z czujnikiem wilgotności będzie działał zawsze (o ile będzie w ogóle)
kiedy wilgotność przekroczy założony próg niezależnie czy ktoś jest w pomieszczeniu
czy nie.

J.