Wesola Szkola i Moj Swiat

1. Data: 2005-09-06 11:39:06

Temat: Wesola Szkola i Moj Swiat
Od: ":: Solana ::" <s...@h...NO-SPAM.com> szukaj wiadomości tego autora

Musze wybrac podreczniki dla moich uczniow, zerowka i pierwsza klasa, jezyk
polski. Do tej pory pracowalam z seria Moj Swiat WSPWN. Rozwazam zmiane
podrecznika, stad pomysl na zakup Wesolej Szkoly.

Problem w tym, iz nie moge isc do ksiegarni i ich obejrzec - musze wybrac i
zamowic przez Internet.

Niestety, sprawa jest o tyle utrudniona, iz WSiP oferuje bardzo duzo roznych
ksiazek, a ich tytuly sa dosc mylace. Wyszkuiwarka pokazuje 131 podrecznikow
itp. z tej serii ....

Klasa 1
http://www.sklep.wsip.com.pl/pl.cgi/web/szukaj0100?t
yp=1&szukaj=WESO%A3A+SZKO%A3A.+Kszta%B3cenie+zintegr
owane+w+klasie+1

Klasa przedszkolna
http://www.sklep.wsip.com.pl/pl.cgi/web/szukaj0100?t
yp=1&szukaj=WESO%A3A+SZKO%A3A+SZE%A6CIOLATKA&opcja=1

Moze ktos ma doswiadczenie z tymi ksiazkami? Moge wybrac max 2-4 ksiazki,
najlepiej jakby byly z tej samej serii, tzn czesci 1-4.

pozdrawiam i dziekuje,
magda

2. Data: 2005-09-07 17:17:46

Temat: Re: Wesola Szkola i Moj Swiat
Od: "Sumada" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ":: Solana ::" <s...@h...NO-SPAM.com> napisał w
wiadomości news:dfju0t$lf1$1@news.onet.pl...

> [...]
> roznych
> ksiazek, a ich tytuly sa dosc mylace. Wyszkuiwarka pokazuje 131

1. nie są to same podręczniki- kolorowanki, karty pracy, zeszyty ćwiczeń,
przewodniki metodyczne dla nauczycieli, płyty CD, pomoce itp.
2. pokazane tam są podręczniki do całego nauczania początkowego. (stąd taka
ilość książek)
3. przy każdej pozycji jest opis.(kliknięcie na obrazek)
4. Moje dzieci uczą się na "Wesołej szkole" -mogę coś dodać ew.
Sabina.

nauczyciel j. angielskiego
Droga na tłumacza angielskiego...
Z czego się przygotować.