stażysta na wolontariacie

1. Data: 2005-08-31 14:20:59

Temat: stażysta na wolontariacie
Od: "Ania" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy istnieją jakieś przeciwskazania prawne, aby zostać nauczycielem stażystą
pracując na umowie wolontariackiej w szkole? Mam na myśli staż
nauczycielski, a nie staż absolwencki.
Ania

2. Data: 2005-09-01 15:50:57

Temat: Re: stażysta na wolontariacie
Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" ...
> [...]
> stażystą
> pracując na umowie wolontariackiej w szkole? Mam na myśli staż

Kluczowe fragmenty KN:

Art. 3. Ilekroć w ustawie jest mowa o:
3) stażu - rozumie się przez to okres ZATRUDNIENIA nauczyciela (...) w
wymiarze co najmniej 1/2 obowiązkowego wymiaru zajęć, rozpoczętego i
realizowanego w trybie i na zasadach określonych w przepisach rozdziału 3a,

Rozdział 3a
2. Osoba nieposiadająca stopnia awansu zawodowego z dniem nawiązania
STOSUNKU PRACY w szkole uzyskuje stopień nauczyciela stażysty

Czy umowa wolontariacka jest tym samym, co zatrudnienie/nawiązanie stosunku
pracy? Obawiam się, że nie.
--
EwaSzy
Shhhh, to jest usenet, tu się kopie po dupach, a nie humor poprawia.

Jaki język wybrać?
JUŻ SZKOŁA !!! POPRAW SWOJE OCENY ! [ebay.pl -aukcja]
kurs
Informatyka zaocznie w warszawie
Praca licencjacka