Jaki język wybrać?

1. Data: 2005-09-01 11:41:18

Temat: Jaki język wybrać?
Od: "Wojtek" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich. Mam pewien dylemat. Otóż jestem w liceum i będę miał dwa
języki - angielski i jeden do wyboru: włoski, rosyjski lub niemiecki. Nie
wiem, który z nich mam wybrać. Możecie mi coś poradzić? Który będzie miał
najlepsza przyszłość? Z którym będą na mnie lepiej patrzeć, gdy będę szukał
pracy? Dodam jeszcze, że żadnego z tych trzech nie znam nawet w stopniu
podstawowym. Z góry dziękuję i pozdrawiam.

2. Data: 2005-09-01 12:58:20

Temat: Re: Jaki język wybrać?
Od: "locke" <l...@p...wiggin.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojtek" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pracy? Dodam jeszcze, że żadnego z tych trzech nie znam nawet w stopniu
> podstawowym. Z góry dziękuję i pozdrawiam.

Moim zdaniem najmniej przydatny z wymienionych jest włoski. A pozostałe dwa - to
zależy w znacznej mierze od regionu (czy więcej firm współpracuje z Niemcami czy
Rosją).

3. Data: 2005-09-01 17:41:27

Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A był to czwartek, 1 września 2005 14:58, gdy locke napisał(a) coś na
pl.soc.edukacja.szkola. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

> [...]
> dwa - to zależy w znacznej mierze od regionu (czy więcej firm współpracuje

Do tego dochodzą też osobiste preferencje. Ja np. nienawidzę rosyjskiego,
kocham niemiecki, a toleruję włoski. Uczenie się znienawidzonego języka i
tak do niczego sensownego nie prowadzi, więc nawet jeśli faktycznie włoski
jest najmniej przydatny, to i tak lepiej uczyć się włoskiego z miłości niż
np. rosyjskiego wbrew nienawiści.

--
Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
(ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

4. Data: 2005-09-01 18:12:53

Od: "halley" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdecydowanie niemiecki, nigdy nie wiesz, kiedy trafi ci się wyjaz do naszego
zagranicznego sąsiada.

--
halley

5. Data: 2005-09-09 08:41:48

Od: "Dawid" <o...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdecydowanie polecam rosyjski. Juz niebawem otworzy sie ogromny rynek na
wschod i ten kto bedzie znal ten jezyk razem z angielskim, bedzie mial duze
powodzenie wsrod pracodawcow.

Dawid

JUŻ SZKOŁA !!! POPRAW SWOJE OCENY ! [ebay.pl -aukcja]
kurs
Informatyka zaocznie w warszawie
Praca licencjacka
Dobra szkoła Informatyczna