WOS na STAREJ maturze ???

1. Data: 2005-09-02 17:22:23

Temat: WOS na STAREJ maturze ???
Od: "cOOba" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie,

Ponieważ nie raz już pytałem w tym wątku więc, aby nie narazić się na
zabicie ze strony tych, którzy nie daj Boże mnie pamiętają :) zadam tylko
jedno treściwe pytanie. W zasadzie to już dokonałem wyboru przedmiotów i
zostaje tylko zgłosić chcęć zdawana {od poniedziałku zaczynam załatwiać}.
Został jednak jeszcze jeden problem, który chciałbym wyjaśnić, zanim się
pofatyguję, bo nie chciałbym się zbłaźnić ;). Wybrane przeze mnie przedmioty
to: polski {ciężko mówić o wyborze} => pis. + ustnie ; język obcy {wprawdzie
w szkole miałem ros. ale z tego, co się dowiedziałem można i ang.} =>
ustnie. Zostaje jeszcze tylko kwestia przedmiotu wybranego. Miałem zamiar
wybać WOS, tylko nie do końca mówiąc szczerze jestem pewny /w różnych
źródłach rózne informacje/ czy mogę go zdawać na starej maturze, czy tylko
na nowej (co de facto nie jest możliwe) ?

cOOba ('Sweet Home Alabama - Where the skies are so blue")